Назад

Експерт „Бази данни и анализи“ - София

Детайли

Описание

Основни задължения:
• Идентифициране нуждите на бизнес звената от анализ и отчетност на основата на разбиране на бизнес процесите и правилата в областта на управлението на просрочени кредити.
• Извършване на анализи на данни свързани с тези процеси, вкл. и клиентско поведение, регулярна и adhoc отчетност и извадки от данни.
• Извличане и обработка на данните от Oracle database за целите на регулярната отчетност, при възникване на adhoc справки и за необходимите анализи.
• Предварителен анализ и проверка на данните за консистентност и логически взаимовръзки, както и за съответствие с изискванията и правилата на бизнеса.
• Последваща обработка на извлечените данни в MS Excel - анализ, обобщаване и визуализация.
• Иницииране и участие в задачи за подобряване качеството и пълнотата на данните, свързани с управлението на просрочени и проблемни кредити.
• Участие в проекти за нововъведения и подобрения.
Изисквания за заемане на длъжността:
• Образование – Висше;
• Професионален опит на позиция, свързана с разбиране и анализ на бизнес процеси;
• Отлична компютърна грамотност – MS Excel, PL SQL, MS SQL;
• Познания и професионален опит в областта на работа с бази данни/релационни бази данни и процесите, свързани с обработката им;
• Способност за извършване на анализ на структури от големи масиви от данни и системни процеси като източници на информация, както и стратегическо мислене за изграждане на ефективни структури от данни и връзки между тях;
• Способности и начин на мислене, насочен към оптимизация на времето за извличане на данни;
• Много добри аналитични способности и внимание към детайлите;
• Работно ниво на английски език (B2 според Европейската езикова рамка), което е необходимо за провеждане на кореспонденция, четене на работни документи и презентации;
• Способност за ефективно организиране на работния процес и спазване на поставени срокове. Умения за самостоятелна работа и при кратки крайни срокове;
• Добри комуникативни способности, инициативност и умения за работа в екип.
Ние предлагаме:
• Работа във водеща финансова институция с изградени традиции и име на пазара
• Позитивна и динамична среда, ориентирана към резултатите и клиентската удовлетвореност;
• Атрактивна и гъвкава схема на заплащане в зависимост от постигнатите резултати;
• Възможност за професионално развитие.
Необходими документи за кандидатстване:
• Подробна автобиография /CV/ на български език;
• Актуална снимка;
• Мотивационно писмо.

Изисквания към кандидата

Езикови познания:

Трудов опит:

Образование:

Ние предлагаме

Вид заетост:
Пълен работен ден

Срок на заетост:
Постоянна

Договор:

Ниво в йерархията:

Категория:

Банково дело
Финанси
Бизнес /консултантски услуги

Държава:

България

Населено място:

Гр. София

Адрес:

ул. “Московска” 19, Централно управление

Дата:

03.12.2021

Организация:

Банка ДСК АД
Фирма/Организация - Директно търсеща служители

Детайли за организацията:

Повече информация за Банка ДСК АД може да получите ТУК

КАНДИДАТСТВАЙ