Назад

Финансов контрольор

Детайли

Описание

В продължение на повече от 15 години ние от Easy Consult сме доверен ваш партньор в подбора на кадри и временната заетост и подпомагаме успешно всякакъв тип бизнес. Стремим се да бъдем лидери в сферата си и да предлагаме креативни решения за Вашите нужди, следейки за най-новите тенденции на пазара, оставайки верни на нашата мисия за изграждане на дълготрайни взаимоотношения с нашите клиенти, кандидати и служители.

За наш клиент, една от установените на пазара верига магазини за козметика, търсим да назначим Финансов контрольор.

Задължения:

- Да взема активно участие в процеса по бюджетиране;
- Да осъществява анализи и контрол върху бюджета;
- Да осъществява контрол върху приходите и разходите;
- Да извършва, необходими за дейността, икономически анализи за стопанската дейност на компанията, така и да изготвя финансови репорти за целта;
- Да провежда регулярна комуникация с одиторите и на база това да изготвя справки;
- Да взема активно участие в месечното и годишно приключване.

Изисквания:

- Да има предишен опит като одитор;
- Да притежава висше икономическо образование – специалности в сферата;
- Да познава добре правилата, законодателството и нормативните актове, свързани с дейността;
- Да притежава компютърна грамотност – ERP, MS Office
- Да има силни организационни умения и проявява внимание към детайлите;
- Да работи качествено и бързо по дадените задачи, да умее да оптимизира задълженията си;
- Да има аналитични умения;
- Владеенето на английски език е предимство.

Клиентът ни предлага:

- Постоянен трудов договор;
- Стабилност и сигурност на работното място, с възможност за успешно кариерно развитие;
- Отлични условия на труд, съобразени със служителите;
- Предварително фирмено обучение;
- Предимства и отстъпки в определени търговски обекти.

Ако проявявате интерес към позицията, моля, да ни изпратите актуална автобиография.

Автобиографиите ще бъдат третирани с необходимата поверителност. Ще се свържем само с предварително одобрените кандидати.

Работата на Easy Consult по подбор на персонал се основава на удостоверение 2339/30.08.2017 за извършване на посредническа дейност по информиране и наемане на работа.

Очакваме Вашите кандидатури.

За повече информация:
Дияна Петрова
T: +359 882 35 69 44

Изисквания към кандидата

Езикови познания:

Трудов опит:
С професионален опит от 1 - 3г.

Образование:

Специални умения:
Опит като одитор

Ние предлагаме

Вид заетост:
Пълен работен ден

Срок на заетост:
Постоянна

Договор:

Ниво в йерархията:

Категория:

Счетоводство и Одит
Финанси

Държава:

България

Населено място:

Гр. София

Адрес:

Sofiya; Mladost 4; Business Park, building 15

Дата:

25.11.2021

Организация:

Easy Consult
Агенция за подбор на персонал

Детайли за организацията:

Повече информация за Easy Consult може да получите ТУК

КАНДИДАТСТВАЙ