Финансов контрольор
Детайли
Описание
В продължение на повече от 15 години ние от Easy Consult сме доверен ваш партньор в подбора на кадри и временната заетост и подпомагаме успешно всякакъв тип бизнес. Стремим се да бъдем лидери в сферата си и да предлагаме креативни решения за Вашите нужди, следейки за най-новите тенденции на пазара, оставайки верни на нашата мисия за изграждане на дълготрайни взаимоотношения с нашите клиенти, кандидати и служители.За наш клиент, една от установените на пазара верига магазини за козметика, търсим да назначим Финансов контрольор.
Задължения:
- Да взема активно участие в процеса по бюджетиране;
- Да осъществява анализи и контрол върху бюджета;
- Да осъществява контрол върху приходите и разходите;
- Да извършва, необходими за дейността, икономически анализи за стопанската дейност на компанията, така и да изготвя финансови репорти за целта;
- Да провежда регулярна комуникация с одиторите и на база това да изготвя справки;
- Да взема активно участие в месечното и годишно приключване.
Изисквания:
- Да има предишен опит като одитор;
- Да притежава висше икономическо образование – специалности в сферата;
- Да познава добре правилата, законодателството и нормативните актове, свързани с дейността;
- Да притежава компютърна грамотност – ERP, MS Office
- Да има силни организационни умения и проявява внимание към детайлите;
- Да работи качествено и бързо по дадените задачи, да умее да оптимизира задълженията си;
- Да има аналитични умения;
- Владеенето на английски език е предимство.
Клиентът ни предлага:
- Постоянен трудов договор;
- Стабилност и сигурност на работното място, с възможност за успешно кариерно развитие;
- Отлични условия на труд, съобразени със служителите;
- Предварително фирмено обучение;
- Предимства и отстъпки в определени търговски обекти.
Ако проявявате интерес към позицията, моля, да ни изпратите актуална автобиография.
Автобиографиите ще бъдат третирани с необходимата поверителност. Ще се свържем само с предварително одобрените кандидати.
Работата на Easy Consult по подбор на персонал се основава на удостоверение 2339/30.08.2017 за извършване на посредническа дейност по информиране и наемане на работа.
Очакваме Вашите кандидатури.
За повече информация:
Дияна Петрова
T: +359 882 35 69 44
Изисквания към кандидата
Езикови познания:
Трудов опит:
С професионален опит от 1 - 3г.
Образование:
Специални умения:
Опит като одитор
Ние предлагаме
Вид заетост:
Пълен работен ден
Срок на заетост:
Постоянна
Договор:
Ниво в йерархията:
Категория:
Счетоводство и Одит
Финанси
Държава:
България
Населено място:
Гр. София
Адрес:
Sofiya; Mladost 4; Business Park, building 15
Дата:
25.11.2021
Организация:
Easy Consult
Агенция за подбор на персонал
Детайли за организацията:
Повече информация за Easy Consult може да получите ТУК