Назад

Данъчен експерт

Детайли

Описание

В HRS вярваме, че подходящата работа може да преобрази живота на отделния човек и правилният човек може да преобрази бизнеса.

Ние сме отдадени винаги да свързваме нашите кандидати с подходящата за тях работа.

Нашият партньор работи в областта на телекомуникациите. Компанията е установен международен лидер във фиксираните и мобилни мрежи като е в процес на непрекъснат растеж и развитие на екипа и бизнеса си. Компанията цени високо своите служители и не спира да инвестира ресурси в развитието и благосъстоянието на хората.

За тях търсим опитен професионалист за ролята на Данъчен експерт.

Основни задължения и отговорности:

- Изготвяне и подаване на периодични декларации за ДДС и корпоративен данък и други отчети за данъци и такси, изисквани от закона;
- Координиране, контролиране и подпомагане на цялостното данъчно отчитане и осигуряване на коректност на дейностите по плащане на данъци;
- Данък върху добавената стойност, корпоративен данък върху доходите, трансферно ценообразуване и/или съответствие с данъка върху личните доходи;
- Спазване на данък при източника и прилагане на Споразумения за двойно данъчно облагане;
- Определяне на данъчното въздействие върху бизнеса и казуси свързани с различни проекти;
- Анализиране на очакваните промени в данъчното законодателство;
- Подготовка и навременна доставка на данъчни резултати и декларации съгласно нормативните изисквания и срокове.


Нашият клиент предлага:
- Конкурентно стартово възнаграждение;
- Допълнителна здравна застраховка;
- Безплатни фирмени обучения;
- Персонален фитнес център само за служители на компанията;
- Организиран бизнес транспорт;
- Тийм билдинг събития;
- Възможност за кариерно израстване и развитие в голяма компания и международна среща.


Изисквания:

- Завършено висше образование по икономика, финанси, право или подобна специалност;
- 2-4 години опит в данъчната сфера;
- Добро разбиране и практически опит в данъчното, осигурителното и счетоводното законодателство, приложимо в България;
- Опит със счетоводен софтуер, познаване на SAP, системи за фактуриране и др. ще се считат за предимство;
- Познаването на МСФО и данъчното законодателство на ЕС ще се счита за предимство;
- Добро ниво на английски – писмен и говорим;
- Силни аналитични умения и внимание към детайла.


Само предварително одобрени кандидати ще бъдат поканени на интервю.

Всички данни, предоставени от Вас, са защитени по смисъла на ЗЗЛД и ще бъдат използвани единствено за целите на настоящия подбор.

HRS Bulgaria притежава лиценз от Националната Агенция по Заетостта с №2361 от 15.09.2017 г.

Изисквания към кандидата

Езикови познания:
Английски език

Трудов опит:
С професионален опит от 1 - 3г.

Образование:

Ние предлагаме

Вид заетост:
Пълен работен ден

Срок на заетост:
Постоянна

Договор:

Ниво в йерархията:

Категория:

Счетоводство и Одит

Държава:

България

Населено място:

Гр. София

Адрес:

София, ул. Юнак 11-13

Дата:

19.04.2022

Организация:

ЕЙЧ АР ЕС България ООД
Агенция за подбор на персонал

Детайли за организацията:

Повече информация за ЕЙЧ АР ЕС България ООД може да получите ТУК

КАНДИДАТСТВАЙ