Назад

Сетълмент и бек офис- София

Детайли

Описание

Основни задължения:
Изпълнява и отчита конкретни задачи по равнение на разчетни сметки, счетоводни операции, извършва счетоводен анализ и при необходимост прави предложения за усъвършенстване на системата.
Комуникира с поделенията на Банката във връзка с оперативната работа и възникнали проблеми, свързани с дейността на дирекцията.
Участва в проверки, анализи на конкретни случаи, подготвя необходимите документи за тях, като работи със системите за управление на карти и счетоводната система на Банка ДСК.
Обобщава, съхранява, архивира документите по дейността на дирекцията.
Своевременно съставя счетоводни операции, като упражнява контрол по време на операцията относно: основанието и изискуемите реквизити в счетоводните документи. Отговаря за верността на съставените счетоводни записвания. Оформя счетоводните документи с подпис на съставител.
Приключва счетоводния ден по установения вътрешно-нормативен ред и правилата за работа със счетоводната информационна система.
Отговаря за равенството между аналитичната и синтетичната отчетност по сметките, които са му възложени да равнява. Отговаря за коректността на характера на записванията, отразени по тях.
Изготвя статистическа и банково-икономическа информация.
Когато не извършва счетоводни операции, отговаря за правилното отразяване на счетоводните записвания и упражнява вътрешен финансов контрол в кръга на функционалните си задължения.
Когато не извършва счетоводни операции, упражнява контрол върху равнението на счетоводните сметки, водени в дирекцията.

Изисквания за заемане на длъжността:
Образование – Висше икономическо, техническо, юридическо;
Отлична компютърна грамотност MS Office;
Комуникативни способности, инициативност, ориентация към постигане на резултати;
Умения за работа в екип;
Ползване на английски език.

Ние предлагаме:
Работа във водеща финансова институция с изградени традиции и име на пазара;
Позитивна и динамична среда, ориентирана към резултатите и клиентската удовлетвореност;
Ваучери за храна; изгодни условия за жилищно и ипотечно кредитиране; Мултиспорт карта на преференциални цени; Wellness програма за служители на Банка ДСК;
20+2 дни платен годишен отпуск;
Бонусна система в зависимост от постигнатите резултати.

Необходими документи за кандидатстване:
Професионална автобиография /CV/ на български – с актуална снимка
Мотивационно писмо

Изисквания към кандидата

Езикови познания:
Английски език

Трудов опит:

Образование:
Бакалавър

Ние предлагаме

Вид заетост:

Срок на заетост:

Договор:

Ниво в йерархията:
Експертен персонал без ръководни функции

Категория:

Банково дело

Държава:

България

Населено място:

Гр. София

Адрес:

ул. “Московска” 19, Централно управление

Дата:

20.07.2022

Организация:

Банка ДСК АД
Фирма/Организация - Директно търсеща служители

Детайли за организацията:

Повече информация за Банка ДСК АД може да получите ТУК

КАНДИДАТСТВАЙ