Назад

Асистент одитор

Детайли

Описание

Одит Консулт ЕООД е дружество с повече от 20-годишна практика в областта на одит, данъчно и бизнес консултиране. Нашите клиенти покриват широк спектър от индустрии, което изисква индивидуален подход и разнообразен опит. Тъй като нашият екип традиционно е малък, ние имаме възможност да бъдем гъвкави в работата си, като така предлагаме не само добри решения за клиентите, но и възможности за нашите служители.

С разрастването на нашата дейност и нашия стремеж да поддържаме най-високо професионално ниво, търсим мотивиран човек, който да се присъедини и развива в нашия екип.

Какво търсим:
Тъй като одиторската дейност е специфична, позицията е подходяща за кандидати, стартиращи своята кариера, като се развиват в процеса на работа, включително чрез допълнителни квалификации. Все пак трябва да отговаря на следните минимални изисквания:
- Висше образование в сферата на счетоводство, финанси, бизнес администрация или технически науки;
- Отлични умения за работа с MS Excel и MS Word;
- Умения за събиране, обработка и анализ на счетоводни/финансови данни;
- Прецизност и внимание към детайлите;
- Добра организация и възможност за управление на задачи;
- Способност за ефективна комуникация и работа в екип.

Предимство биха имали:
- Владеене на чужд език (немски или английски);
- Предишен опит на счетоводна, финансова или свързана с одит позиция;
- Допълнителни квалификации;
- Желание за дългосрочно развитие в сферата на одита.

Основни задължения:
- Организация на одиторски ангажименти;
- Подготовка на административни документи във връзка с одита;
- Комуникация с клиенти;
- Събиране на одиторски доказателства;
- Обработка и анализ на счетоводна и финансова информация;
- Подготовка на различни финансови-счетоводни справки;
- Извършване на одиторски процедури;
- Документиране на извършената работа чрез съставяне на одиторски работни документи.

Какво предлагаме:
- Възможности за обучения и професионално развитие;
- Добра работна среда;
- Индивидуален подход в работата;
- Сплотен екип;
- Работа с различни по вид бизнеси.

Ако отговаряте на нашите изисквания и сме привлекли Вашия интерес с условията, които предлагаме, ще се радваме да се срещнем и обсъдим възможността за присъединяване към нашия екип. За целта, моля изпратите е-мейл с Вашето CV на office@odit-consult.com като посочите позицията, за която кандидатствате.

Изисквания към кандидата

Езикови познания:

Трудов опит:
С професионален опит от 1 - 3г.

Образование:
Бакалавър

Профил:
Счетоводство, Финнанси, Бизнес администрация

Ние предлагаме

Вид заетост:
Пълен работен ден

Срок на заетост:
Постоянна

Договор:
Трудов безсрочен

Ниво в йерархията:
Експертен персонал без ръководни функции

Трудово възнаграждение:

От 1400 до 1600 лева на месец

Категория:

Счетоводство и Одит

Държава:

България

Населено място:

Гр. София

Адрес:

гр. София, кв. Гоце Делчев, бл. 22

Дата:

01.09.2022

Организация:

Одит Консулт ЕООД
Фирма/Организация - Директно търсеща служители

Детайли за организацията:

Повече информация за Одит Консулт ЕООД може да получите ТУК

КАНДИДАТСТВАЙ