Назад

Счетоводител

Детайли

Описание

Ние от Human Capital Store, търсим „Счетоводител“ за наш клиент, който е производител на семейни развлекателни центрове и качествени закрити детски площадки в Европа с офиси и производство в Северна Америка, Европа и Азия. Основната отговорност, която фирмата е поела, е към децата, позволявайки им да се забавляват със семействата си в безопасна среда.

Търсите нов професионален дом, страхотни колеги и благоприятна среда, в която да допринасяте с познанията ви по счетоводство.

Вашите задължения на позиция „Счетоводител“, са:
- Обработване на транзакциите на клиенти и доставчици (онлайн банкиране и обработка на счетоводни записи).
- Изготвяне на фактури.
- Подготовка на отчети за разходите на подотчетни лица, процедури по командироване на служители.
- Подготовка на декларации по ДДС. Участие в ДДС и НАП проверки. Месечни/тримесечни отчети към НСИ и БНБ.
- Отчитане на разходите, проследяване и подпомагане на инвентаризацията на дълготрайни материални и нематериални активи.
- Съдействие при изготвяне на ГФО и финансов одит на дружеството.

Накратко: Вие работите по разнородни задачи, където се изискват счетоводни умения.

Запознат/а сте със споменатите задължения. Имате придобити счетоводни умения по време на вашето обучение и професионалния Ви опит в счетоводството. От съществено значение е да сте в състояние да работите със счетоводен софтуер „Ажур“ и владеете английски език на работно ниво (А2-Б1). Умеете да спазвате срокове, вътрешни правила и нормативни наредби. Притежавате аналитична мисъл, прецизност и внимание към детайла. Вие сте добре дошли да станете част от екипа.


Клиентът ни Ви предлага:
- Пет дневна работна седмица - от понеделник до петък.
- 8 часова работна седмица /възможно е плаващо работно време/.
- Почива се събота и неделя и на всички български национални празници.
- Въвеждащо обучение от 1 до 3 месеца.
- Стартово възнаграждение от 2 000 лева нето.
- Допълнително здравно осигуряване, мобилен телефон и освежаващи напитки в офиса.
- Платен годишен отпуск в размер на 20 работни дни. В случай, че Служителят работи при условията на ненормиран работен ден по смисъла на чл. 139а от Кодекса на труда. Служителят има право на допълнителен платен годишен отпуск в размер на 5 работни дни.



Може да кандидатствате, като ни изпратите автобиографията си.
Human Capital Store притежава лиценз за предоставяне на посреднически услуги номер: 1783/ 30.09.2014.
Услугите към кандидатите са безплатни.
Уведомяваме Ви, че данните, които ни предоставяте, се обработват и съхраняват в съответствие с изискванията на ЗЗЛД и подлежат на специален режим на защита.

Изисквания към кандидата

Езикови познания:

Трудов опит:
С професионален опит от 1 - 3г.

Образование:

Ние предлагаме

Вид заетост:
Пълен работен ден

Срок на заетост:
Постоянна

Договор:
Трудов безсрочен

Ниво в йерархията:
Административен персонал

Трудово възнаграждение:

От 1900 до 2000 лева на месец

Категория:

Счетоводство и Одит

Държава:

България

Населено място:

Гр. София

Адрес:

Open Coworking (Vitoshka, бул. „Витоша“ 1, 1000 София център, София

Дата:

23.09.2022

Организация:

Human Capital Store
Агенция за подбор на персонал

Детайли за организацията:

Повече информация за Human Capital Store може да получите ТУК

КАНДИДАТСТВАЙ