Назад

Отговорен счетоводител

Детайли

Описание

Отговорен счетоводител
Posted on
Клиентът ни е специализирано счетоводно предприятие, с над 15 години професионален опит в обслужването на български и международни клиенти. Търсим професионалист, който да се присъедини към екипа на позиция ОТГОВОРЕН СЧЕТОВОДИТЕЛ

ОПИСАНИЕ НА ПОЗИЦИЯТА:
– Текущо счетоводно отчитане на стопанските операции;
– Организация и контрол на документооборота;
– Подготовка и подаване на месечните ДДС декларации, месечна/тримесечна отчетност към НСИ и БНБ, както и други предвидени в приложимото данъчно законодателство декларации;
– Изготвяне на регулярни месечни/тримесечни справки за финансовото състояние на обслужваните дружества;
– Съставяне на годишните финансови отчети в съответствие с НСФО за МСП;
– Комуникация с клиентите за изясняване и решаване на текущите счетоводни въпроси.

ПРОФЕСИОНАЛНИ ИЗИСКВАНИЯ ЗА ЗАЕМАНЕ НА ПОЗИЦИЯТА:
– Висше икономическо образование;
– Професионален опит на подобна позиция минимум 3 години;
– Познаване на данъчно-счетоводното законодателство и аналитичен подход в прилагането му;
– Свободно ползване на стандартен счетоводен софтуер;
– Умение за обработка на счетоводна информация в Excel;
– Свободно ползване на английски език на работно ниво.
ЛИЧНИ КАЧЕСТВА:
– Самоорганизираност и отговорност към поверените задачи;
– Внимание към детайла и аналитичен подход в работата;
– Мотивираност за дългосрочно развитие, свързано с позицията в компанията;
– Енергичност и отлични комуникационни умения.

ПРЕДЛОЖЕНИЕТО:
– Мотивиращо месечно възнаграждение и периодични бонуси, обвързани с резултатите и професионалната компетентност;
– Поддържане на висока професионална квалификация, чрез достъп до специализирани платформи и обучения;
– Ваучери за храна;
– Дългосрочна заетост в приятна работна атмосфера и офис на комуникативна локация.

Ако предложението ни представлява интерес за Вас и считате, че Вашите професионални умения и знания отговорят на изискванията, моля кандидатствайте, като ни изпратите автобиографията си.

Human Capital Store притежава лиценз за предоставяне на посреднически услуги номер: 1783/ 30.09.2014.
Услугите към кандидатите са безплатни.
Уведомяваме Ви, че данните, които ни предоставяте, се обработват и съхраняват в съответствие с изискванията на ЗЗЛД и подлежат на специален режим на защита.

Изисквания към кандидата

Езикови познания:
Английски език

Трудов опит:
С професионален опит над 3 г.

Образование:

Ние предлагаме

Вид заетост:
Пълен работен ден

Срок на заетост:
Постоянна

Договор:
Трудов срочен

Ниво в йерархията:
Експертен персонал без ръководни функции

Категория:

Счетоводство и Одит

Държава:

България

Населено място:

Гр. София

Адрес:

Open Coworking (Vitoshka, бул. „Витоша“ 1, 1000 София център, София

Дата:

14.03.2023

Организация:

Human Capital Store
Агенция за подбор на персонал

Детайли за организацията:

Повече информация за Human Capital Store може да получите ТУК

КАНДИДАТСТВАЙ