Назад

РЪКОВОДИТЕЛ, ФИНАНСОВО-СЧЕТОВОДЕН ОТДЕЛ

Детайли

Описание

В HRS Bulgaria вярваме, че подходящата работа може да преобрази живота на отделния човек и правилният човек може да преобрази бизнеса.

Ние сме отдадени винаги да свързваме нашите кандидати с подходящата за тях работа. Вие не сте изключение!

Наш дългогодишен партньор е утвърдена международна компания със стабилен растеж и позиции на пазара. За техния финансово-счетоводен отдел, търсим опитен и мотивиран професионалист на позицията:

РЪКОВОДИТЕЛ, ФИНАНСОВО-СЧЕТОВОДЕН ОТДЕЛ

Обхват на позицията:
Ръководи, организира, контролира и отговаря за цялостната финансово счетоводна дейност на компанията. Прави икономически анализи на стопанската дейност на дружеството. Осъществява вътрешен финансов контрол.

Основни отговорности:
Организира и планира цялостната финансово-счетоводна дейност на дружеството. Отговаря за изготвянето и изпращането на финансовите отчети в определените срокове, съгласно действащото българско законодателство;
Отговаря за изготвянето и изпращането на финансовите планове и отчети в срокове, определени от корпоративния финансовия отдел. Отговаря за изготвянето и ревизирането на годишния бюджет на дружеството;
Съставя Годишна данъчна декларация по ЗКПО и отговаря за данъчните задължения на дружеството;
Съставя и подписва годишния финансово-счетоводен отчет на дружеството. Организира процеса по провеждането на годишния одит;
Контролира спазването на приложимите счетоводни стандарти. Създава вътрешни правила касаещи финансово-счетоводната дейност на дружеството;

Компанията предлага:
Постоянен трудов договор със стандартен изпитателен срок от 6 месеца;
Атрактивно месечно възнаграждение
Допълнително здравно осигуряване;
Карта за цялата градска мрежа;
Мобилен апарат – iPhone и Таблет- iPad;
Годишен бонус в зависимост от цялостното представяне на компанията;
Възможност за работа от вкъщи;
Позитивна работна атмосфера;
Дългосрочност и стабилност.

Изисквания за заемане на позицията:
Релевантен предходен опит на подобна позиция минимум 5 год.
Английски език – ниво В2;
Висше икономическо образование в сферата на счетоводството или финансите;
Отлично познаване на нормативната уредба, свързана с данъчното и осигурителното законодателство. Много добри познания по МСФО.
Много добра компютърна грамотност, работа с ERP система и MS Office пакет;
Управленски качества, аналитичност, точност, стриктност, инициативност. Проактивност при идентифициране на проблеми и намиране на решения.
Само предварително одобрени кандидати ще бъдат поканени на интервю.
Всички данни, предоставени от Вас, са защитени по смисъла на ЗЗЛД и ще бъдат използвани единствено за целите на настоящия подбор.
HRS Bulgaria притежава лиценз от Националната Агенция по Заетостта с №2361 от 15.09.2017 г.

Изисквания към кандидата

Езикови познания:
Английски език

Трудов опит:
С професионален опит над 3 г.

Образование:

Ние предлагаме

Вид заетост:
Пълен работен ден

Срок на заетост:
Постоянна

Договор:

Ниво в йерархията:

Категория:

Финанси

Държава:

България

Населено място:

Гр. София

Адрес:

София, ул. Юнак 11-13

Дата:

20.01.2023

Организация:

ЕЙЧ АР ЕС България ООД
Агенция за подбор на персонал

Детайли за организацията:

Повече информация за ЕЙЧ АР ЕС България ООД може да получите ТУК

КАНДИДАТСТВАЙ