Експерт „Архиви” в отдел „Архив и логистика“- София
Детайли
Описание
Основни задължения:Извършва преглед и регистрация на заявки за предаване на документи към Централен архив на Банката
Приема документи по опис, проверя ги и ги обработва в съответствие с вътрешните правила на Банката за отделните типове документи
Извършва преглед и регистрация на заявки за ползване и връщане на документи в централен архив и/или в архив на външен контрагент в съответните системи за управление на хартиени документи
Предоставя документи в оригинал и/или копие приети за съхранение в централен архив и архив на външен контрагент
Подписва приемо-предавателни протоколи за прием, предаване и връщане на оригинални документи в централен архив, генерирани от системата за управление на хартиени документи
Проверява върнатите документи в централен архив на Банката за наличие и цялостност в съответствие с одобрените вътрешни правила и процедури
Следи за своевременното връщане в централен архив и архив на външен контрагент на предоставените за ползване оригинални документи, предадени за последващо съхранение
Участва в комисии по унищожаване на архивни документи с изтекъл срок на съхранение
Изисквания за заемане на длъжността:
Образование – Висше или Средно специално
Свидетелство за управление на МПС кат. В (ще се счита за предимство)
Професионален опит: минимум 1 (една) година трудов стаж в областта на архивиране, складиране и/или логистика
Да има добра компютърна грамотност – MS Office (Word, Excel, Outlook, etc.)
Умения за работа със специализиран софтуер за управление на документи
Да има отлични комуникативни способности и умения за работа в екип
Организираност, оперативност, бърза реакция, прецизност и коректност
Ние предлагаме:
Позитивна и динамична среда и многобройни възможности за кариерно развитие
Ваучери за храна в размер на 200 лв. на месец
Бонусна система, свързана с представянето
Допълнително здравно осигуряване
Изгодни условия за жилищно и ипотечно кредитиране
Мулти спорт карта на преференциални цени
23 дни платен годишен отпуск
Необходими документи за кандидатстване:
Актуална автобиография
Изисквания към кандидата
Езикови познания:
Трудов опит:
С професионален опит от 1 - 3г.
Образование:
Бакалавър
Ние предлагаме
Вид заетост:
Срок на заетост:
Договор:
Ниво в йерархията:
Експертен персонал без ръководни функции
Категория:
Застрахователна дейност
Държава:
България
Населено място:
Гр. София
Адрес:
ул. “Московска” 19, Централно управление
Дата:
24.04.2025
Организация:
Банка ДСК АД
Фирма/Организация - Директно търсеща служители
Детайли за организацията:
Повече информация за Банка ДСК АД може да получите ТУК