Назад

Експерт „Архиви” в отдел „Архив и логистика“- София

Детайли

Описание

Основни задължения:
Извършва преглед и регистрация на заявки за предаване на документи към Централен архив на Банката
Приема документи по опис, проверя ги и ги обработва в съответствие с вътрешните правила на Банката за отделните типове документи
Извършва преглед и регистрация на заявки за ползване и връщане на документи в централен архив и/или в архив на външен контрагент в съответните системи за управление на хартиени документи
Предоставя документи в оригинал и/или копие приети за съхранение в централен архив и архив на външен контрагент
Подписва приемо-предавателни протоколи за прием, предаване и връщане на оригинални документи в централен архив, генерирани от системата за управление на хартиени документи
Проверява върнатите документи в централен архив на Банката за наличие и цялостност в съответствие с одобрените вътрешни правила и процедури
Следи за своевременното връщане в централен архив и архив на външен контрагент на предоставените за ползване оригинални документи, предадени за последващо съхранение
Участва в комисии по унищожаване на архивни документи с изтекъл срок на съхранение

Изисквания за заемане на длъжността:
Образование – Висше или Средно специално
Свидетелство за управление на МПС кат. В (ще се счита за предимство)
Професионален опит: минимум 1 (една) година трудов стаж в областта на архивиране, складиране и/или логистика
Да има добра компютърна грамотност – MS Office (Word, Excel, Outlook, etc.)
Умения за работа със специализиран софтуер за управление на документи
Да има отлични комуникативни способности и умения за работа в екип
Организираност, оперативност, бърза реакция, прецизност и коректност

Ние предлагаме:
Позитивна и динамична среда и многобройни възможности за кариерно развитие
Ваучери за храна в размер на 200 лв. на месец
Бонусна система, свързана с представянето
Допълнително здравно осигуряване
Изгодни условия за жилищно и ипотечно кредитиране
Мулти спорт карта на преференциални цени
23 дни платен годишен отпуск

Необходими документи за кандидатстване:
Актуална автобиография

Изисквания към кандидата

Езикови познания:

Трудов опит:
С професионален опит от 1 - 3г.

Образование:
Бакалавър

Ние предлагаме

Вид заетост:

Срок на заетост:

Договор:

Ниво в йерархията:
Експертен персонал без ръководни функции

Категория:

Застрахователна дейност

Държава:

България

Населено място:

Гр. София

Адрес:

ул. “Московска” 19, Централно управление

Дата:

24.04.2025

Организация:

Банка ДСК АД
Фирма/Организация - Директно търсеща служители

Детайли за организацията:

Повече информация за Банка ДСК АД може да получите ТУК

КАНДИДАТСТВАЙ