Назад

Оператор АТМ Мониторинг - София

Детайли

Описание

Основни задължения:
Отговаря за управление на банкомати – координиране на инциденти с банкомати и BNA, документи, комуникация и контрол към доставчици, анализи в рамките на 12 часа/7 дни в седмицата от 7:30ч. до 19:30ч.;
Активно участва в техническата поддръжка на АТМ/DATM/RATM, която включва и подмяна на консумативи;
Изпълнява дейности по нормална работа на мониторинговия център съгласно „Инструкция за постоянно наблюдение на алармени събития и работа на операторите при 12 часов работен ден“;
Изготвя и докладва ежедневен „Протокол за предаване на дежурството за дейността на мониторинговия център“ и „Дневен отчет“. Подготвя при необходимост справки за обекти станали обект на извънредни събития;
Организира посещения на АТМ устройства за отстраняване на технически или комуникационен проблем чрез тикет система или ползване на имейл адрес;
Опазва информацията, станала му известна при изпълнение на служебните му задължения, която представлява фирмена тайна.

Изисквания за заемане на длъжността:
Образование – средно специално или висше техническо;
Професионален опит – трудов стаж в сферата на поддръжка на Банкомати или вендинг машини с валидатори или банкнотоброячни машини е предимство;
Много добра компютърна грамотност – работа с приложения на Microsoft Office. Познания в настройка и поддръжка на комуникационна техника е предимство;
Практически и теоретични познания в областта на обслужване и поддръжка на промишлени мрежови устройства;
Ползване на английски или друг западен език писмено и говоримо ще се счита за предимство.

Ние предлагаме:
Отлични възможности за професионално и кариерно развитие в една от водещите банки в България;
Ваучери за храна на стойност 200 лв. на месец;
25 дни платен годишен отпуск;
Допълнително здравно осигуряване;
Ползване на преференциални условия за жилищни и ипотечни кредити;
Бонусна система в зависимост от постигнатите резултати;
Преференциални условия за „Мултиспорт“ / „КуулФит“ карта;
Отстъпки в редица големи компании;
Вътрешни обучения и академии (Data Academy, Leadership Academy, IT Academy etc.);
Бонус „Препоръчай приятел“.
Необходими документи за кандидатстване:

Актуална автобиография
Кандидатствай:

Изисквания към кандидата

Езикови познания:

Трудов опит:

Образование:

Ние предлагаме

Вид заетост:

Срок на заетост:

Договор:

Ниво в йерархията:
Експертен персонал без ръководни функции

Категория:

Банково дело

Държава:

България

Населено място:

Гр. София

Адрес:

ул. “Московска” 19, Централно управление

Дата:

01.02.2024

Организация:

Банка ДСК АД
Фирма/Организация - Директно търсеща служители

Детайли за организацията:

Повече информация за Банка ДСК АД може да получите ТУК

КАНДИДАТСТВАЙ