Назад

Специалист посрещане на клиенти, гр. Варна

Детайли

Описание

Основни задължения:
Подпомагане процеса по управление на клиентопотока
Посрещане на клиентите на Банка ДСК
Съдействие за подобряване организацията на работа в банковия салон и повишаване на клиентската удовлетвореност
Промотиране на продуктите и услугите на Банката
Консултиране, обучаване, демонстриране и мигриране на клиентите за операции на фронт-офис към ползване на електронно и мобилно банкиране
Подпомагане на клиентите за операции / услуги, които е възможно да бъдат извършени на устройство за самообслужване или чрез електронно банкиране, вместо на гише.

Изисквания за заемане на длъжността:
Образование - средно
Комуникативност, клиентска ориентираност, умения за работа в екип, проактивност
Умения за работа със смарт устройства, умения за презентиране
Добра компютърна грамотност
Трудов стаж в банкова или финансова институция, свързан с работа с клиенти се счита за предимство
Владеенето на английски език се счита за предимство.

Ние предлагаме:
Позитивна и динамична среда, ориентирана към резултатите и клиентската удовлетвореност;
Ваучери за храна в размер на 200 лв. на месец;
Бонусна система;
Допълнително здравно осигуряване;
Изгодни условия за жилищно и ипотечно кредитиране;
Мулти спорт карта на преференциални цени.

Необходими документи за кандидатстване:
Професионална автобиография /CV/ на български – с актуална снимка

Изисквания към кандидата

Езикови познания:

Трудов опит:

Образование:

Ние предлагаме

Вид заетост:

Срок на заетост:

Договор:

Ниво в йерархията:
Експертен персонал без ръководни функции

Категория:

Банково дело

Държава:

България

Населено място:

Гр. Варна

Адрес:

ул. “Московска” 19, Централно управление

Дата:

28.03.2024

Организация:

Банка ДСК АД
Фирма/Организация - Директно търсеща служители

Детайли за организацията:

Повече информация за Банка ДСК АД може да получите ТУК

КАНДИДАТСТВАЙ