Назад

Оперативен счетоводител

Детайли

Описание

Основни задължения:
- Обработка и въвеждане на първични счетоводни документи;
- Изпълняване на задачи, свързани с контрол на правилното водене и осчетоводяване на първични счетоводни документи;
- Изготвяне на извлечения, справки, платежни документи, отчети и други съгласно българското законодателство и приетите фирмени стандарти;
- Класифициране и съхраняване на счетоводна документация;
- Прилагане на финансово-счетоводната политика на компанията;
- Опит в трудовото законодателство;

Изисквания към кандидата

Езикови познания:

Трудов опит:
С професионален опит от 1 - 3г.

Образование:
Бакалавър

Профил:
Счетоводство и контрол, Финанси или друга подходяща специалност

Специални умения:
Изисквания: - Висше образование – Счетоводство и контрол, Финанси или друга подходяща специалност; - Опит на такава или подобна позиция – поне 2 година - Счетоводен опит в сферата на хотелиерството и ресторантьорството е предимство; - Много добра компютърна грамотност; - Умения за работа със специализиран счетоводен софтуер - WorkFlow, Clock, Regata; - Комуникативност, инициативност, самоорганизираност, лоялност.

Ние предлагаме

Вид заетост:
Пълен работен ден

Срок на заетост:
Постоянна

Договор:
Трудов срочен

Ниво в йерархията:
Експертен персонал без ръководни функции

Категория:

Счетоводство и Одит

Държава:

България

Населено място:

Гр. София

Адрес:

Дата:

30.05.2024

Организация:

Мирад ООД
Фирма/Организация - Директно търсеща служители

Детайли за организацията:

Повече информация за Мирад ООД може да получите ТУК

КАНДИДАТСТВАЙ