Оперативен счетоводител
Описание
Основни задължения:- Обработка и въвеждане на първични счетоводни документи;
- Изпълняване на задачи, свързани с контрол на правилното водене и осчетоводяване на първични счетоводни документи;
- Изготвяне на извлечения, справки, платежни документи, отчети и други съгласно българското законодателство и приетите фирмени стандарти;
- Класифициране и съхраняване на счетоводна документация;
- Прилагане на финансово-счетоводната политика на компанията;
- Опит в трудовото законодателство;
Изисквания към кандидата
Езикови познания:
Трудов опит:
С професионален опит от 1 - 3г.
Образование:
Бакалавър
Профил:
Счетоводство и контрол, Финанси или друга подходяща специалност
Специални умения:
Изисквания:
- Висше образование – Счетоводство и контрол, Финанси или друга подходяща специалност;
- Опит на такава или подобна позиция – поне 2 година
- Счетоводен опит в сферата на хотелиерството и ресторантьорството е предимство;
- Много добра компютърна грамотност;
- Умения за работа със специализиран счетоводен софтуер - WorkFlow, Clock, Regata;
- Комуникативност, инициативност, самоорганизираност, лоялност.
Ние предлагаме
Вид заетост:
Пълен работен ден
Срок на заетост:
Постоянна
Договор:
Трудов срочен
Ниво в йерархията:
Експертен персонал без ръководни функции
Категория:
Счетоводство и Одит
Държава:
България
Населено място:
Гр. София
Адрес:
Дата:
30.05.2024
Организация:
Мирад ООД
Фирма/Организация - Директно търсеща служители
Детайли за организацията:
Повече информация за Мирад ООД може да получите ТУК