Назад

Оперативен счетоводител

Детайли

Описание

“Инса Ойл" е основана през 1996 г. и е една от водещите компании за производство и търговия на петролни продукти в България. Тя е динамично развиваща се корпоративна структура.
Бензиностанциите Инса Ойл са търговски обекти, на които се извършва част от дейността, а именно продажби на дребно. В бензиностанциите се продават автомобилни бензини, дизелово гориво, втечнен газ пропан бутан, моторни масла, трансмисионни масла, спирачни и охлаждащи течности, стоки, свързани с експлоатацията на автомобила.

Като част от групата, дружеството „Севи Ойл“ ЕООД търси да назначи отговорен, знаещ и мотивиран служител на длъжността:

„Оперативен счетоводител“

Основни задължения на длъжността:

• Приемане, проверка и контрол на съдържанието и правилното оформяне на първични и вторични счетоводни документи;
• Осчетоводяване на първичните счетоводни документи чрез специализиран софтуер - банкови извлечения, касови документи, документи за покупки, продажби, потребление на материали, всички други счетоводни и данъчни начисления, както и последваща проверка на правилното им отразяване по счетоводните сметки;
•Участие в инвентаризации;
• Участие в годишно и месечно счетоводно приключване на дружеството;
• Преглед и анализ на счетоводната информация, подготвяне на ежедневни, седмични и месечни справки;
• Други задачи, специфични за позицията, при необходимост.

Изисквания за позицията:

• Висше икономическо образование или средно по специалността „Счетоводство и контрол“;
• Опит със застрахователни полици, ще се счита за предимство.
• Отлични познания на счетоводното и данъчното законодателство, следене и прилагане на промените в нормативната база;
• Компютърна грамотност, познаване на MS Office; Работа със специализиран счетоводен софтуер;
• Професионален опит – минимум 2 години;
• Дългосрочен интерес за работа в областта на счетоводството;
• Коректност, дисциплина, отговорност, инициативност, желание за работа;
• Умения за ефективно управление на време, екипна комуникация и устойчивост при работа в динамична среда;
• Умение за приоритизиране на задачите и спазване на крайните срокове , готовност за поемане на отговорност и внимание към детайлите;

Ние предлагаме:

• Реализация във водеща петролна компания;
• Коректност и прозрачност в трудовите отношения;
• Отлични условия на труд;
• Въвеждащо обучение във връзка с изпълнение на служебните Ви задължения;
• Възможност за дългосрочна работа и кариерно развитие.

Месторабота: гр. Пловдив, ул. Васил Левски 170

Ако нашето предложение представлява интерес за Вас, моля изпратете подробна професионална автобиография, като посочите телефон за контакт.
Само одобрените кандидати ще бъдат поканени на интервю. Трудовият договор ще се сключи с фирма "Севи Ойл" ЕООД
Всички кандидатури ще бъдат пазени в строга конфиденциалност и ще бъдат използвани единствено с цел предварителен подбор за конкретната свободна позиция. Предоставените лични данни ще се използват само с цел подбор на подходящ кандидат и ще бъдат обработвани и съхранявани съгласно изискванията на Закона за защита на личните данни и Регламент № 679/2016г. на ЕС.

Изисквания към кандидата

Езикови познания:

Трудов опит:

Образование:

Ние предлагаме

Вид заетост:
Пълен работен ден

Срок на заетост:
Постоянна

Договор:
Трудов безсрочен

Ниво в йерархията:

Категория:

Счетоводство и Одит

Държава:

България

Населено място:

Гр. Пловдив

Адрес:

гр. Пловдив, ул. Васил Левски 170

Дата:

15.08.2024

Организация:

Севи ойл ЕООД
Фирма/Организация - Директно търсеща служители

Детайли за организацията:

Повече информация за Севи ойл ЕООД може да получите ТУК

КАНДИДАТСТВАЙ