Назад

Главен Счетоводител

Детайли

Описание

Human Capital Store е специализирана компания за предоставяне на съвременни HR услуги. Мисията ни е да подпомагаме кандидатите да намерят най – добрата работа за тях.

Нашият клиент, вече повече от 15 години е активна компания, специализирана в бизнес консултациите и е утвърден доставчик на счетоводни услуги в България. От името на клиента ни, търсим Главен счетоводител, който да се присъедини към екипа.

ВАШИТЕ ЗАДАЧИ:

- Като Главен счетоводител, Вие ще ръководите работата на екипа.
- Ще изготвяте месечни, тримесечни и годишни отчети по НСС, МСФО.
- Ще проверявате работата на оперативните счетоводители.
- Ще кореспондирате с представители на НАП, БНБ, НСИ.


ЕТО КАКВО ПРЕДЛАГА КЛИЕНТЪТ НИ:

- Коректни трудови отношения.
- Приятна работна среда сред малък и сплотен екип и много контакти с клиенти.
- Работно време - от понеделник до петък. Възможност за хибридна работа.
- Платен годишен отпуск в размер на 20 работни дни.
- Месечно нетно възнаграждение от 3 500лв.
- Увеличение на стартовото възнаграждение след изпитателния срок.
- Допълнително здравно осигуряване, мобилен телефон и освежаващи напитки в офиса.
- Месечен ваучер за храна.
- Месечна карта за спорт (Мултиспорт).
- Дългосрочна заетост и сигурност.

Можете да кандидатствате, като ни изпратите автобиографията си.
Human Capital Store притежава лиценз за предоставяне на посреднически услуги номер: 1783/ 30.09.2014
Услугите към кандидатите са безплатни.
Уведомяваме Ви, че данните, които ни предоставите, се обработват и съхраняват в съответствие с изискванията на ЗЗЛД и подлежат на специален режим на защита.

Изисквания към кандидата

Езикови познания:
Английски език

Трудов опит:
С професионален опит над 3 г.

Образование:
Бакалавър

Специални умения:
- Притежавате съответното висше икономическо образование. - Допълнително професионални квалификации в областта на счетоводство и одит са предимство. - Имате трудов стаж минимум 5 години и опит на подобна длъжност над 3 години. - Добра компютърна грамотност (Outlook, Excel, Word) - Имате опит със счетоводен софтуер Ажур. - Знания в изготвяне на отчети по Международни стандарти за финансова отчетност и НСС. - Може да демонстрирате езикови познания (писмено и говоримо) по Английски език. - Работили сте в динамична среда, владеете отлична комуникация, умеете да управлявате служители, да разпределяте задачи и ръководите процеси. В този случай, вие сте търсения кандидат, който може да допринесе за силата на колектива.

Ние предлагаме

Вид заетост:
Пълен работен ден

Срок на заетост:
Постоянна

Договор:
Трудов безсрочен

Ниво в йерархията:
Експертен персонал без ръководни функции

Трудово възнаграждение:

От 3500 до 3500 лева на месец

Категория:

Счетоводство и Одит
Финанси
Бизнес /консултантски услуги

Държава:

България

Населено място:

Гр. София

Адрес:

Open Coworking (Vitoshka, бул. „Витоша“ 1, 1000 София център, София

Дата:

25.11.2024

Организация:

Human Capital Store
Агенция за подбор на персонал

Детайли за организацията:

Повече информация за Human Capital Store може да получите ТУК

КАНДИДАТСТВАЙ