Назад

Секретар на община

Детайли

Описание

Ръководи, организира, координира и контролира дейността на администрацията в изпълнение на разпорежданията на Кмета на Община Завет при спазване разпоредбите за Закона за местното самоуправление и местната администрация, Закона за администрацията, Устройствения правилник на Община Завет и другите законови и подзаконови нормативни актове свързани с дейността на Община Завет. Организира и отговаря за: дейността на общинската администрация, условията на работа на служителите и информационно-техническото обезпечаване на дейността им; деловодното обслужване, документооборота и общинския архив; дейността на звената по гражданска регистрация и административно обслужване; разгласяването и обнародването на актовете на общинския съвет и на кмета на общината; работата с молбите, жалбите, сигналите и предложенията на гражданите и юридическите лица; поддържането в актуално състояние на избирателните списъци в общината, организационно-техническата подготовка и произвеждането на изборите и месните референдуми. Секретарят на общината изпълнява и други функции, възложени му от кмета на общината, със закон или с друг нормативен акт.

Изисквания към кандидата

Езикови познания:

Трудов опит:
С професионален опит над 3 г.

Образование:
Магистър

Ние предлагаме

Вид заетост:
Пълен работен ден

Срок на заетост:
Постоянна

Договор:
Друг

Ниво в йерархията:

Категория:

Държавна администрация

Държава:

България

Населено място:

Гр. гр.Завет

Адрес:

Дата:

26.06.2024

Организация:

Община Завет
Фирма/Организация - Директно търсеща служители

Детайли за организацията:

Повече информация за Община Завет може да получите ТУК

КАНДИДАТСТВАЙ