НАЧАЛНИК НА СЕКТОР
Описание
МИНИСТЕРСТВО НА ВЪТРЕШНИТЕ РАБОТИСофия 1000, ул."Шести септември" № 29,
рег. № 8121р-21218, екз. № …
30.10.2024 г.
ОБЯВЛЕНИЕ
На основание чл. 10а, ал. 2 от Закона за държавния служител, чл. 14 от Наредба за провеждане на конкурсите и подбора при мобилност на държавни служители, заповед № 8121з-1181/27.08.2024 г., относно възлагане на правомощия на орган по назначаването по служебното правоотношение с държавните служители по чл. 142, ал. 1, т. 2 от Закона за Министерството на вътрешните работи и заповед № 8121К-13770/28.10.2024 г., обявявам конкурс за заемане на длъжността:
НАЧАЛНИК НА СЕКТОР „Координация и административно обслужване“ при Областна дирекция на МВР – Благоевград, длъжностно ниво: 8, съгласно Класификатора на длъжностите в администрацията, наименование на длъжностното ниво: ръководно ниво – 8.
І. Минимални и специфични изисквания за заемане на длъжността:
1. Кандидатите да отговарят на изискванията по чл. 7 от ЗДСл;
2. Да имат придобита минимална образователно-квалификационна степен на висшето образование „бакалавър“;
2.1. Области на висшето образование – съгласно ПМС 125/24.06.2002 г.;
2.2. Професионални направления – съгласно ПМС 125/24.06.2002 г.;
3. Да имат минимален професионален опит – 3 години или минимален ранг – III младши;
4. Да притежават или да получат разрешение за достъп до класифицирана информация съгласно Закона за защита на класифицираната информация (ЗЗКИ) до ниво на сигурност „Секретно“. Съгласно чл. 10д, ал. 4 от ЗДСл, актът за назначаване се издава в 14-дневен срок от получаването на разрешението за достъп, когато не е представен такъв документ.
ІІ. Описание на длъжността:
1. Осигурява координацията при взаимодействието с органите на местното самоуправление и местната администрация, териториалните структури па държавната администрация и юридически лица;
2. Организира и осъществява деловодното обслужване на ОДМВР;
3. Организира спазването на сроковете за изпълнение на задачите, поставени от ръководството на МВР и ОДМВР;
4. Организира извършването на проверки по постъпили в ОДМВР жалби, сигнали и предложения;
5. Координира и води на контрол сроковете на възложените на служителите проверки по сигнали и проучвания на предложения, адресирани до ръководството на ОДМВР;
6. Организира и подпомага ръководството на ОДМВР при осъществяване на приема на служители и граждани;
7. Обобщава и анализира данните от постъпилите в ОДМВР предложения и сигнали и изготвя ежегоден отчет за организацията на работата по предложенията и сигналите;
8. Организира и осъществява кореспонденция с държавни органи, органи на местното самоуправление и местната администрация, граждани и юридически лица;
9. Приема документи, работата по които е приключила и ги прилага в номенклатурни дела или сборове от документи;
10. Организира и осъществява дейността по извършване на текуща експертиза на документите, съхранявани в деловодството;
11. Организира и участва в дейностите по оценка на документи за унищожаване, подготовката и унищожаването на документи съгласно утвърдените от министъра на вътрешните работи правила;
12. Организира подготвянето и осъществява предаването на документи в Служебен архив на МВР;
13. Подпомага директора на ОДМВР в качеството му на ръководител на организационна единица и осъществява дейността по защита на класифицираната информация:
- организира и контролира спазването на изискванията за защита на класифицираната информация в организационната единица;
- организира годишните проверки на регистратурите;
- организира периодичното преразглеждане (най-малко веднъж на две години) на сроковете за защита на документите, маркирани е гриф за сигурност, за наличие на правни основания за промяна или премахване на нивото на класификация;
- организира, координира и участва в изготвяне на информации, справки, становища по нормативни актове и вътрешноведомствени документи, свързани с дейността на дирекцията.
14. Осъществява справочно-информационно обслужване на структурните звена на дирекцията по направление на дейност на сектора;
15. Осъществява методическо ръководство на работата с предложенията и сигналите на структурните звена в дирекцията и на дейността по деловодна обработка на документооборота на служителите в районното управление с функции по документооборота;
16. Осъществява дейности по информационно-аналитична дейност и планиране, като:
- събира, обработва, систематизира и анализира обща и специализирана информация но направления на дейност в ОДМВР;
- изготвя анализи, периодични отчети и доклади по направления на дейност на ОДМВР;
- осъществява обмен на информация и взаимодейства с органи на местното самоуправление и с неправителствени организации по основните направления на дейност в ОДМВР;
- разработва и отчита целите за дейността на ОДМВР;
- подпомага директора на ОДМВР при планиране на цели и задачи на ОДМВР:
- участва в процеса по разработване и отчитане на планове по направления на дейност в ОДМВР.
17. Подпомага дейността на ръководството на ОДМВР за управление и поддържане на структурата в готовност за работа във военно време и за действие при кризи, бедствия и извънредни ситуации;
18. Разработва и поддържа план на ОДМВР за привеждане в готовност за работа във военно време, план на ОДМВР за мобилизация, военновременен план на ОДМВР. план на ОДМВР за действие при кризи, извънредни ситуации и за защита при бедствия, и план за защита при бедствия за изпълнение на задачите, произтичащи от Националния план за защита при бедствия;
19. Организира подготовката на ОДМВР за работа във военно време и при кризи от военнополитически характер;
20. Организира поддържането на пунктове за управление на ОДМВР в оперативна и техническа готовност за използване по предназначение;
21. Организира създаването и поддържането на военновременни запаси на ОДМВР и картографския фонд;
22. Организира дейността на структурата във връзка с изготвяне на искания до Междуведомствената комисия за възстановяване и подпомагане към Министерския съвет за предоставяне на финансови средства за възстановяване на извършени непредвидени разходи и за извършване на неотложни възстановителни работи за трайно възстановяване на имоти;
23. Взаимодейства с други държавни органи по въпросите на готовността на ОДМВР за работа във военно време и при кризи от военнополитически характер;
24. Организира, ръководи, контролира и координира дейността на сектора;
25. Ръководи изпълнението на конкретните задачи, поставени на сектора и носи отговорност за изпълнението им;
26. Периодично анализира изпълнението на възложените задачи, като предлага мерки за усъвършенстване и подобряване на работата;
27. Разработва и предлага варианти за управленски решения, свързани с дейностите на сектора;
28. Осигурява взаимодействие и съгласуваност в работата на сектора със структурните звена на дирекцията и с други структури на МВР;
29. Следи за спазването на трудовата дисциплина на служителите в сектора;
30. Организира и координира разработването на планове за дейността на дирекцията.
ІІІ. Начин за провеждане на конкурса:
1. Решаване на тест за познания от професионалната област на длъжността и относно администрацията, в която е конкурсната длъжност;
2. Интервю.
ІV. Граници (от - до) на заплатата, определена за длъжността за степен 1 – от 933 лева до 1900 лева, съгласно Наредба за заплатите на служителите от държавната администрация (НЗСДА).
При назначаване на кандидата спечелил конкурса се определя основна месечна заплата по Приложение 1 към НЗСДА и съгласно Вътрешните правила за заплатите в МВР.
V. Необходими документи за участие в конкурсната процедура:
1. Писмено заявление за участие в конкурса по образец, съгласно Приложение № 3 към чл. 17, ал. 2 от НПКПМДСл;
2. Декларация по чл. 17, ал. 3, т. 1 от НПКПМДСл;
3. Копия от документи за придобитата образователно-квалификационна степен, допълнителна квалификация и правоспособност, които се изискват за длъжността; ако дипломата на кандидата за придобито в Република България образование е вписана в Регистъра на завършилите студенти и докторанти, в заявлението се посочват номер, дата и издател на дипломата, а ако документът за признаване на придобитото в чужбина образование е вписан в регистрите за академично признаване на Националния център за информация и документация, в заявлението се посочват номер, дата и издател на документа за признаване, като копие на диплома не се прилага;
4. Копия от документи, удостоверяващи продължителността на професионалния опит, при наличие на такива;
5. Копия на документи за придобит ранг, при наличие на такъв;
6. Копие на документ, удостоверяващ разрешения достъп до класифицирана информация до ниво на сигурност „Секретно“ или съгласие за проучване.
7. Други документи, свързани с изискванията за заемането на длъжността.
Документите по т. 1 до т. 7 може да се подават по електронен път (e-mail – blagoevgrad@mvr.bg), като в този случай заявлението по т. 1 и декларацията по т. 2 следва да бъдат подписани от кандидата с електронен подпис.
Кандидатите следва да имат предвид обстоятелствата посочени в чл. 7, ал. 2 от ЗДСл, както и задължението им при класиране да представят необходимите документи за проучване и издаване на разрешение за достъп до класифицирана информация съгласно ЗЗКИ и Правилника за прилагане на ЗЗКИ.
Българските граждани, които са преминали срочна служба в доброволния резерв по чл. 59, ал. 1 от Закона за резерва на въоръжените сили на Република България, се ползват с предимство при кандидатстване за работа в държавната администрация при постигнати равни крайни резултати от проведената процедура.
VІ. Документите могат да бъдат подавани лично или чрез пълномощник в 10-дневен срок от публикуване на обявлението всеки работен ден, на адрес: гр. Благоевград, ул. „Владо Черноземски” № 3, сектор „Човешки ресурси и правно обслужване“ при Областна дирекция на МВР – Благоевград, телефони за допълнителна информация и справки – 073/867444 и 073/867468.
VІІ. Списъците и други съобщения във връзка с конкурса да бъдат обявени на електронната страница на дирекция „Човешки ресурси” – МВР в интернет и интранет.
Копие от обявлението да се изпрати на дирекция „Човешки ресурси“ – МВР и на Областна дирекция на МВР – Благоевград за сведение и изпълнение.
ВПД АДМИНИСТРАТИВЕН
СЕКРЕТАР НА МВР:
/п/
Лилия Бочева
Изисквания към кандидата
Езикови познания:
Трудов опит:
С професионален опит над 3 г.
Образование:
Бакалавър
Ние предлагаме
Вид заетост:
Пълен работен ден
Срок на заетост:
Постоянна
Договор:
Ниво в йерархията:
Средно управленско ниво
Трудово възнаграждение:
От 933 до 1900 лева на месец
Категория:
Държавна администрация
Държава:
България
Населено място:
Гр. Благоевград
Адрес:
2700 Благоевград, ул. „Владо Черноземски“ № 3
Дата:
06.11.2024
Организация:
Областна дирекция на МВР - Благоевград
Фирма/Организация - Директно търсеща служители
Детайли за организацията:
Повече информация за Областна дирекция на МВР - Благоевград може да получите ТУК