Заместник-мениджър Доставки- София
Детайли
Описание
Ние сме българска консултантска компания, специализираща в управлението и развитието на човешки ресурси, подбор на персонал и работодател временна заетост.За наш клиент, доверен партньор за резервни части за товарни автомобили, автобуси, микробуси, ремаркета и полуремаркета, търсим а назначим
Заместник-мениджър Доставки
Характеристики на длъжността:
Работа и комуникация с доставчици;
Участие в процедурата за избор и оценка на доставчици за определени групи стоки, материали и консумативи – съобразно определени критерии;
Поддържане и актуализиране на списък на утвърдените и алтернативни доставчици;
Изготвяне на периодични справки и отчети – съобразно нуждите на организацията;
Организиране, координиране и контрол дейността на екип от специалисти в отдел „Логистика“.
Основни изисквания:
Опит в участие в процеса на доставки;
Английски език на работно ниво;
Умение за водене на преговори и отстояване на позиции;
Проактивност;
Ръководен опит;
Много добра компютърна грамотност – Word, Excel;
Техническа грамотност в устройството на леки автомобили;
Умения за работа в екип;
Отлични комуникативни умения.
Фирмата предлага:
Мотивиращо възнаграждение;
Динамично развиваща се и покриваща пазарните очаквания компания;
Възможност за развитие;
Постоянен трудов договор.
Моля да ни изпратите Вашата актуална автобиография чрез бутона за кандидатстване по-долу.
Ще се свържем само с одобрените по документи кандидати.
Работата на Easy Consult по подбор на персонал се основава на удостоверение № 2339/ 30.08.2017.
Изисквания към кандидата
Езикови познания:
Английски език
Трудов опит:
Образование:
Ние предлагаме
Вид заетост:
Пълен работен ден
Срок на заетост:
Постоянна
Договор:
Ниво в йерархията:
Категория:
Строителство, Архитектура
Държава:
България
Населено място:
Гр. София
Адрес:
Sofiya; Mladost 4; Business Park, building 15
Дата:
26.04.2024
Организация:
Easy Consult
Агенция за подбор на персонал
Детайли за организацията:
Повече информация за Easy Consult може да получите ТУК