Назад

ФРОНТ ОФИС МЕНИДЖЪР- София

Детайли

Описание

ФРОНТ ОФИС МЕНИДЖЪР
В HRS вярваме, че подходящата работа може да преобрази живота на отделния човек и правилният човек може да преобрази бизнеса.
Ние сме отдадени винаги да свързваме нашите кандидати с подходящата за тях работа.

Нашият партньор е един най- добре установените комплекси в България, който години наред привлича множество почитатели на природата, спорта и отдиха от целия свят.
Комплексът е разположен в Югозападна България и разполага с петзвезден хотел, Спа и спорт съоръжения, барове и ресторанти, както и други луксозни услуги.

Търсим комуникативен, организиран и отговорен човек, който да представлява комплекса пред клиентите, и да се присъедини на позицията:

ФРОНТ ОФИС МЕНИДЖЪР

Основни отговорности:
Ръководи и организира цялостната дейност по посрещане, настаняване и обслужване на клиентите;
Ръководи и организира дейността на екипа на фронт офис отдела;
Регулярно следи заетостта на хотела и определя стаите за пристигащите гости;
Следи рекламациите на клиентите за обслужването в хотела и взима мерки за подобряване на процесите;
Изготвя и следи работните графици на целия фронт офис отдел;
Провежда оперативни съвещания, свързани с технологията на обслужването и организацията на работа;
Участва в ценообразуването и изготвянето на оферти в частта настаняване;
Следи за ежедневната финансова отчетност;
Извършва ежемесечни огледи на хотелската част и съобщава за констатирани нередности.
Kомпанията предлага:
Много добро стартово възнаграждение;
Целогодишен и дългосрочен ангажимент;
Отлични условия за работа;
Възможност за гъвкаво работно време;
Фирмено обучение;
Безплатно настаняване в комплекса;
Възможност за развитие в компанията.
Изисквания:
Релевантно висше образование – Хотелски мениджмънт, Икономика на туризма и др;
Опит на подобна позиция – минимум две години;
Владеене на английски език, втори чужд е предимство;
Опит с хотелиерска програма OPERA – предимство;
Способност за управление на времето и задачите;
Гъвкавост, адаптивност и способност за работа в екип.

Ако позицията представлява интерес за Вас, не се колебайте да ни изпратите Вашата автобиография!

Всички данни, предоставени от Вас, са защитени по смисъла на ЗЗЛД и ще бъдат използвани единствено за целите на настоящия подбор.

HRS Bulgaria притежава лиценз от Националната Агенция по Заетостта с № 2361/15.09.2017

Изисквания към кандидата

Езикови познания:

Трудов опит:
С професионален опит от 1 - 3г.

Образование:
Бакалавър

Ние предлагаме

Вид заетост:
Пълен работен ден

Срок на заетост:
Постоянна

Договор:

Ниво в йерархията:
Средно управленско ниво

Категория:

Администрация
Мениджмънт, бизнес развитие

Държава:

България

Населено място:

Гр. София

Адрес:

София, ул. Юнак 11-13

Дата:

31.12.2018

Организация:

ЕЙЧ АР ЕС България ООД
Агенция за подбор на персонал

Детайли за организацията:

Повече информация за ЕЙЧ АР ЕС България ООД може да получите ТУК

КАНДИДАТСТВАЙ