ФРОНТ ОФИС МЕНИДЖЪР- София
Детайли
Описание
ФРОНТ ОФИС МЕНИДЖЪРВ HRS вярваме, че подходящата работа може да преобрази живота на отделния човек и правилният човек може да преобрази бизнеса.
Ние сме отдадени винаги да свързваме нашите кандидати с подходящата за тях работа.
Нашият партньор е един най- добре установените комплекси в България, който години наред привлича множество почитатели на природата, спорта и отдиха от целия свят.
Комплексът е разположен в Югозападна България и разполага с петзвезден хотел, Спа и спорт съоръжения, барове и ресторанти, както и други луксозни услуги.
Търсим комуникативен, организиран и отговорен човек, който да представлява комплекса пред клиентите, и да се присъедини на позицията:
ФРОНТ ОФИС МЕНИДЖЪР
Основни отговорности:
Ръководи и организира цялостната дейност по посрещане, настаняване и обслужване на клиентите;
Ръководи и организира дейността на екипа на фронт офис отдела;
Регулярно следи заетостта на хотела и определя стаите за пристигащите гости;
Следи рекламациите на клиентите за обслужването в хотела и взима мерки за подобряване на процесите;
Изготвя и следи работните графици на целия фронт офис отдел;
Провежда оперативни съвещания, свързани с технологията на обслужването и организацията на работа;
Участва в ценообразуването и изготвянето на оферти в частта настаняване;
Следи за ежедневната финансова отчетност;
Извършва ежемесечни огледи на хотелската част и съобщава за констатирани нередности.
Kомпанията предлага:
Много добро стартово възнаграждение;
Целогодишен и дългосрочен ангажимент;
Отлични условия за работа;
Възможност за гъвкаво работно време;
Фирмено обучение;
Безплатно настаняване в комплекса;
Възможност за развитие в компанията.
Изисквания:
Релевантно висше образование – Хотелски мениджмънт, Икономика на туризма и др;
Опит на подобна позиция – минимум две години;
Владеене на английски език, втори чужд е предимство;
Опит с хотелиерска програма OPERA – предимство;
Способност за управление на времето и задачите;
Гъвкавост, адаптивност и способност за работа в екип.
Ако позицията представлява интерес за Вас, не се колебайте да ни изпратите Вашата автобиография!
Всички данни, предоставени от Вас, са защитени по смисъла на ЗЗЛД и ще бъдат използвани единствено за целите на настоящия подбор.
HRS Bulgaria притежава лиценз от Националната Агенция по Заетостта с № 2361/15.09.2017
Изисквания към кандидата
Езикови познания:
Трудов опит:
С професионален опит от 1 - 3г.
Образование:
Бакалавър
Ние предлагаме
Вид заетост:
Пълен работен ден
Срок на заетост:
Постоянна
Договор:
Ниво в йерархията:
Средно управленско ниво
Категория:
Администрация
Мениджмънт, бизнес развитие
Държава:
България
Населено място:
Гр. София
Адрес:
София, ул. Юнак 11-13
Дата:
31.12.2018
Организация:
ЕЙЧ АР ЕС България ООД
Агенция за подбор на персонал
Детайли за организацията:
Повече информация за ЕЙЧ АР ЕС България ООД може да получите ТУК