Назад

LEAN Coordinator- Шумен

Детайли

Описание

От 20 години Изи Консулт e доверен партньор в предоставянето на персонализирани решения за подбор и управление на персонал. Стремежът ни да бъдем близо до всички участници в процесите и да отговорим на индивидуалните нужди на всеки клиент ни подтикна да изградим национално и международно присъствие с офиси в София, Пловдив, Варна, Бургас, Шумен, и Франкфурт.

За наш уважаван клиент, търсим LEAN Coordinator, който да се присъедини към екипа им.

Вашите отговорности:

• Провеждане на обучения и менторски практики, свързани с внедряването на LEAN методологията чрез LEAN инструменти, процеси и мислене;
• Иницииране и ръководени на LEAN проекти, свързани с подобрения на осемте вида загуби на компанията;
• Участие във внедряването на Problem Solving процеса в компанията;
• Обучение на екипите, работещи по LEAN процеси;
• Провеждане на анализ на разходите и ползите, планиране и разпределяне на ресурсите и приоритизиране на LEAN проектите;
• Отговаря за документирането на процедури за описание на промените, произтичащи от LEAN инициативи, за да се гарантира ефективно прилагане и поддържане на усилията;
• Поддържа всички LEAN проекти в организацията и производствената област;
• Поддържа съществуващите вътрешни процеси и подобрява и адаптира, където и когато е необходимо внедряване на LEAN процеса за подобряване на интегрираната система за управление на качеството;
• Разработване, обучение, водене и прилагане на LEAN инициативи, използващи инструменти, включително, но не само, 6S, Visual management, Kanban, Poke Yoke, Visual factory, Kaizen, SMED и Heijunka, както и процесите свързани с одитирането на посочените проекти.

Изисквания към кандидатите:

• Висше техническо образование;
• Разбиране на LEAN и Six Sigma методология & инструменти;
• Опит в оперативни функции като производство, качество, валидиране, верига за доставки ще се счита за предимство;
• Опит в управлението на проекти и отлични умения за управление на времето;
• Отлични презентационни способности;
• Владеенето на английски език е предимство;
• Отлична компютърна грамотност.

Допълнителни умения:

• Проактивност и креативно мислене;
• Силни умения за комуникация и екипна работа, необходими за въвеждане и координиране на дейностите;
• Системен подход на мислене.

Кандидатствайте сега и можете да получите:

• Дългосрочна работа в утвърдена компания с разпознаваеми и предпочитани от потребителите продукти;
• Работа в приятен, амбициозен и мотивиран екип от професионалисти;
• Възможности за кариерно развитие в международна среда;
• Атрактивно възнаграждение и допълнителни социани придобивки;
• Стандартно работно време.

Ако позицията представлява интерес за Вас, не се колебайте и ни изпратете Ваша актуална автобиография.

Нашите услуги са напълно безплатни за кандидатите.

Всички кандидатури ще бъдат разгледани при пълна конфиденциалност съгласно ЗЗЛД. Ще се свържем само с одобрените по документи кандидати.

Работата на Easy Consult по подбор на персонал се основава на удостоверение 2339/ 30.08.2017 за извършване на посредническа дейност по информиране и наемане на работа

Изисквания към кандидата

Езикови познания:

Трудов опит:

Образование:

Ние предлагаме

Вид заетост:

Срок на заетост:
Постоянна

Договор:

Ниво в йерархията:
Експертен персонал без ръководни функции,

Категория:

Мениджмънт, бизнес развитие

Държава:

България

Населено място:

Гр. Шумен

Адрес:

Sofiya; Mladost 4; Business Park, building 15

Дата:

26.04.2024

Организация:

Easy Consult
Агенция за подбор на персонал

Детайли за организацията:

Повече информация за Easy Consult може да получите ТУК

КАНДИДАТСТВАЙ