LEAN Coordinator- Шумен
Детайли
Описание
От 20 години Изи Консулт e доверен партньор в предоставянето на персонализирани решения за подбор и управление на персонал. Стремежът ни да бъдем близо до всички участници в процесите и да отговорим на индивидуалните нужди на всеки клиент ни подтикна да изградим национално и международно присъствие с офиси в София, Пловдив, Варна, Бургас, Шумен, и Франкфурт.За наш уважаван клиент, търсим LEAN Coordinator, който да се присъедини към екипа им.
Вашите отговорности:
• Провеждане на обучения и менторски практики, свързани с внедряването на LEAN методологията чрез LEAN инструменти, процеси и мислене;
• Иницииране и ръководени на LEAN проекти, свързани с подобрения на осемте вида загуби на компанията;
• Участие във внедряването на Problem Solving процеса в компанията;
• Обучение на екипите, работещи по LEAN процеси;
• Провеждане на анализ на разходите и ползите, планиране и разпределяне на ресурсите и приоритизиране на LEAN проектите;
• Отговаря за документирането на процедури за описание на промените, произтичащи от LEAN инициативи, за да се гарантира ефективно прилагане и поддържане на усилията;
• Поддържа всички LEAN проекти в организацията и производствената област;
• Поддържа съществуващите вътрешни процеси и подобрява и адаптира, където и когато е необходимо внедряване на LEAN процеса за подобряване на интегрираната система за управление на качеството;
• Разработване, обучение, водене и прилагане на LEAN инициативи, използващи инструменти, включително, но не само, 6S, Visual management, Kanban, Poke Yoke, Visual factory, Kaizen, SMED и Heijunka, както и процесите свързани с одитирането на посочените проекти.
Изисквания към кандидатите:
• Висше техническо образование;
• Разбиране на LEAN и Six Sigma методология & инструменти;
• Опит в оперативни функции като производство, качество, валидиране, верига за доставки ще се счита за предимство;
• Опит в управлението на проекти и отлични умения за управление на времето;
• Отлични презентационни способности;
• Владеенето на английски език е предимство;
• Отлична компютърна грамотност.
Допълнителни умения:
• Проактивност и креативно мислене;
• Силни умения за комуникация и екипна работа, необходими за въвеждане и координиране на дейностите;
• Системен подход на мислене.
Кандидатствайте сега и можете да получите:
• Дългосрочна работа в утвърдена компания с разпознаваеми и предпочитани от потребителите продукти;
• Работа в приятен, амбициозен и мотивиран екип от професионалисти;
• Възможности за кариерно развитие в международна среда;
• Атрактивно възнаграждение и допълнителни социани придобивки;
• Стандартно работно време.
Ако позицията представлява интерес за Вас, не се колебайте и ни изпратете Ваша актуална автобиография.
Нашите услуги са напълно безплатни за кандидатите.
Всички кандидатури ще бъдат разгледани при пълна конфиденциалност съгласно ЗЗЛД. Ще се свържем само с одобрените по документи кандидати.
Работата на Easy Consult по подбор на персонал се основава на удостоверение 2339/ 30.08.2017 за извършване на посредническа дейност по информиране и наемане на работа
Изисквания към кандидата
Езикови познания:
Трудов опит:
Образование:
Ние предлагаме
Вид заетост:
Срок на заетост:
Постоянна
Договор:
Ниво в йерархията:
Експертен персонал без ръководни функции,
Категория:
Мениджмънт, бизнес развитие
Държава:
България
Населено място:
Гр. Шумен
Адрес:
Sofiya; Mladost 4; Business Park, building 15
Дата:
26.04.2024
Организация:
Easy Consult
Агенция за подбор на персонал
Детайли за организацията:
Повече информация за Easy Consult може да получите ТУК