Назад

Офис мениджър

Детайли

Описание

Работа в офис на строителна фирма с търговска дейност.

Месторабота: София , бул. Рожен № 96 , кв. Илиянци

Задължения, характеризиращи длъжността:

*Водене на фирмена документация;
*Изготвяне на фактури и платежни нареждания;
*Въвеждане на данни в складова програма и/или ексел;
*Изготвяне и проверяване на КСС;
*Изготвяне на оферти за клиенти;
*Анализ на приходи и разходи
*Ежедневна организация и координация на дейностите и обезпечаване на работните процеси с материали
*Обработка на първични документи като фактури, складови разписки, пътни листа, болнични листа и др.
*Изписване на материали по строителни обекти
*Изготвяне на заявки, направа на справки и отчети
*Постоянна комуникация с техническия отдел, техническите ръководители и ръководителите на бригади
*Обслужва и консултира клиентите за предлаганите стоки и услуги
*Организира приемането, съхраняването и подреждането на стоките в склада
*Следи складовите наличности и изготвя заявките за доставка
*Изготвя оферти, договори, фактури и друга търговска документация

Минимални изисквания:

* Висше или средно специално техническо образование;
* Минимум 3 години опит на подобна длъжност;
* Отлично владеене на AutoCAD и на Microsoft Word, Microsoft Excel, Опит със складов софтуер Кандидати който не отговарят на това условие няма да бъдат разглеждани;
* Владеене на западен език е предимство;
* Комуникативност, инициативност и отговорно отношение;
* Умения за работа по няколко задачи едновременно;
* Умения за водене на кореспонденция;
* Умения за работа с офис техника.
* Актуална снимка

Фирмата предлага:

* Отлични условия за работа;
* Постоянен трудов договор;
* Работно време: петдневна работна седмица от 08:30 - 17:30;
* Коректност в трудовите отношения;

Всички кандидатури ще бъдат разглеждани при пълна конфиденциалност.
Само одобрените по документи кандидати ще бъдат поканени на интервю.

Изисквания към кандидата

Езикови познания:

Трудов опит:
С професионален опит над 3 г.

Образование:
Бакалавър

Специални умения:
Минимални изисквания: * Висше или средно специално техническо образование; * Минимум 3 години опит на подобна длъжност; * Отлично владеене на AutoCAD и на Microsoft Word, Microsoft Excel, Опит със складов софтуер Кандидати който не отговарят на това условие няма да бъдат разглеждани; * Владеене на западен език е предимство; * Комуникативност, инициативност и отговорно отношение; * Умения за работа по няколко задачи едновременно; * Умения за водене на кореспонденция; * Умения за работа с офис техника. * Актуална снимка

Ние предлагаме

Вид заетост:
Пълен работен ден

Срок на заетост:
Постоянна

Договор:
Трудов безсрочен

Ниво в йерархията:
Експертен персонал без ръководни функции, Средно управленско ниво,

Трудово възнаграждение:

От 1200 до 2000 лева на месец

Категория:

Строителство, Архитектура
Проектиране

Държава:

България

Населено място:

Гр. София

Адрес:

Дата:

13.05.2020

Организация:

Сини ЕООД
Фирма/Организация - Директно търсеща служители

Детайли за организацията:

Повече информация за Сини ЕООД може да получите ТУК

КАНДИДАТСТВАЙ