Назад

Email Support for Spotify withSwedish, German, French, Dutch оr Turkish language

Детайли

Описание

Email Customer Support Specialist for Spotify

If music is your passion, you have excellent communication skills and would be happy to communicate with premium users of one of the biggest companies via email then come join our SPOTIFY team. Here at Sutherland you will receive training alongside the opportunity to be part of a multinational team where you can develop yourself professionally.

We are looking for:
• Excellent language skills both in English and Swedish, German, French, Dutch or Turkish language (C1 level)
• Positive attitude and great interpersonal skills
• Previous customer support experience will be considered as a plus


Life@Sutherland:
• We offer competitive salary and excellent social benefits package including: Food vouchers, Transportation allowance, Health Insurance and Life Insurance
• Team Building activities, parties, opportunities for participation in different programs for voluntary work, charity causes, buddy system for our new colleagues coming from abroad and etc.
• Rewards and recognition programs
• Great office location

Изисквания към кандидата

Езикови познания:
Английски език, Немски език, Френски език, Турски език, Холандски език, Шведски език

Трудов опит:
Без професионален опит

Образование:

Ние предлагаме

Вид заетост:
Пълен работен ден

Срок на заетост:
Постоянна

Договор:
Трудов срочен

Ниво в йерархията:
Неквалифициран персонал, Административен персонал

Категория:

Хардуер/Разработка и поддръжка
Софтуер/ Разработка и поддръжка
Телекомуникации

Държава:

България

Населено място:

Гр. София

Адрес:

район р-н Триадица бул.ПАТРИАРХ ЕВТИМИЙ No 82, ет. 1

Дата:

14.07.2016

Организация:

Sutherland
Фирма/Организация - Директно търсеща служители

Детайли за организацията:

Повече информация за Sutherland може да получите ТУК

КАНДИДАТСТВАЙ