Специалист продажби- София
Описание
Специалист продажбиТърсим динамични и ентусиазирaни хора, чиято роля ще бъде откриването на потенциални участници за събития, както и намиране на спонсори. Тази позиция изисква отлични умения на английски език, умения за маркетинг в Instagram и социалните медии, изключителни комуникационни способности.
Основни отговорности
Откриване на таланти:
– Използване на различни канали, включително социални медии като Instagram, за да се промотира събитието.
– Взаимодействие с хора, които демонстрират потенциал и интерес към участие в събитието.
– Създаване и поддържане на мрежа от контакти в индустрията на красотата, за откриване на потенциални таланти.
Продажби
– Насърчаване на възможности за участие на потенциални участници в събитие за красота.
– Ефективно комуникиране с потенциалните участници, за да подчертаете предимствата и възможностите, свързани с участието.
– Продажби и осигуряване на ангажименти от страна на лицата, интересуващи се от участие в събитието.
– Разработване и изпълнение на маркетингови стратегии за повишаване на осведомеността за събитие за красота и привличане на повече участници.
Управление на Взаимоотношенията
– Създаване на взаимоотношения с настоящи и потенциални участници, предоставяне на подкрепа и насоки през целия процес.
– Сътрудничество с други членове на екипа, за да се осигури позитивно преживяване за участниците и успешното изпълнение на събитието.
– Отговор на въпроси или запитвания от страна на участниците - професионално и своевременно.
Пазарно Проучване
– Силен интерес към актуалните тенденции в индустрията на красотата за откриване на пазарни възможности и потенциални области за растеж.
– Анализиране на конкурентите, с цел разбиране на техните стратегии, както и предложения за начини за открояване на събитието.
Квалификации
– Интереси в областта на маркетинга, комуникациите, модата или сродните им области са предпочитани.
– Опит в продажбите, маркетинга или обслужването на клиенти.
– Много добро владеене на английски език, както писмено, така и устно.
– Владеене на Instagram и други социални медии за маркетингови и комуникационни цели.
– Отлични комуникационни умения, способност за установяване на добър контакт и ефективно взаимодействие с хора.
– Енергична и ентусиазирана личност.
– Способност за работа както самостоятелно, така и в екип, с активен и резултатно ориентиран подход.
– Гъвкавост за приспособяване към работа в бързо променяща се среда.
Компанията предлага
– Централно местоположение на офиса в град София
– Привлекателни финансови условия, фиксирана месечна заплата и бонуси, свързани с резултатите
– Дългосрочни кариерни възможности в индустрията на красотата
– Възможност за участие в организацията на събитията на конкурса за красота в Италия.
Ако имате страст към събития за красота, афинитет към продажбите и притежавате необходимите умения и квалификации, ви насърчаваме да кандидатствате за тази вълнуваща възможност.
Хорайзънс България е водеща компания за подбор на персонал, специализирана в експертното и средното управление с 20-годишен опит на българския пазар. Нашият екип се състои от консултанти, ориентирани към бизнеса, с промишлена специализация, професионално разбиране на тенденциите в бизнеса и активен подход към подбора и наемането чрез различни методи и иновации.
Хорайзънс притежава лиценз No 2118 от 27.09.2016.
Изисквания към кандидата
Езикови познания:
Английски език
Трудов опит:
Без професионален опит
Образование:
Ние предлагаме
Вид заетост:
Пълен работен ден
Срок на заетост:
Постоянна
Договор:
Трудов безсрочен
Ниво в йерархията:
Експертен персонал без ръководни функции
Категория:
Продажби - експерт мениджъри
Продажби - продавачи и помощен персонал
Държава:
България
Населено място:
Гр. София
Адрес:
гр. София, бул. Христо Смирненски 7, п.к. 1164
Дата:
05.04.2024
Организация:
Horizons Bulgaria
Агенция за подбор на персонал
Детайли за организацията:
Повече информация за Horizons Bulgaria може да получите ТУК