Назад

Акаунт мениджър "Корпоративни клиенти" - град Сливен

Детайли

Описание

Акаунт мениджър "Корпоративни клиенти" - град Сливен
Какво е да работиш в направление „Корпоративни продажби“?

Основните отговорности в направлението са фокусирани върху качественото обслужване
на корпоративни клиенти на компанията в различните сегменти,
предлагане на нови продукти и услуги, съобразно техните нужди и последващи дейности
по администриране на продажбата.

Ако имаш желание да:
• предоставяш висококачествено персонално обслужване на корпоративните клиенти на компанията;
• определяш специфичните нужди на клиентите и предлагаш комплексни телекомуникационни фиксирани,
мобилни и интернет решения съобразно индивидуалните изисквания на клиентите;
• представяш проактивно новите услуги и програми за корпоративните клиенти
и обслужваш продажбите и свързаните с тях процеси;
• изготвяш и актуализираш планове и бизнес профили на корпоративните клиенти
с цел задържане и проникване с нови услуги;
• изготвяш дневни, седмични/месечни отчети за реализирани продажби и активности.

И притежаваш:
• предишен опит в областта на корпоративните продажби;
• отлични умения за бизнес комуникация и клиентски-ориентирано поведение;
• способност за вземане на бързи и адекватни решения в режим на високо натоварване;
• лоялност, отговорност и екипно поведение;
• доказани умения за водене на преговори и презентации;
• висше образование;
• отлична компютърна грамотност – MS Outlook, MS Word, Excel, PowerPoint, Internet ;
• шофьорска книжка и готовност за интензивно пътуване в региона.

Ние ти предлагаме:
• възможност да се присъединиш към една от най-бързо развиващите се индустрии;
• да работиш за лидера на пазара на телекомуникации;
• работа в екип от високо мотивирани специалисти;
• възможности за обучения съобразно личните и професионални нужди;
• пакет от социални придобивки;
• възможности за допълнителни бонуси при отлично изпълнение на поставените цели.


Кандидатствай сега!

Изисквания към кандидата

Езикови познания:

Трудов опит:
С професионален опит от 1 - 3г.

Образование:
Бакалавър

Ние предлагаме

Вид заетост:
Пълен работен ден

Срок на заетост:
Постоянна

Договор:
Трудов безсрочен

Ниво в йерархията:
Административен персонал

Категория:

Aдминистративна дейност и продажби

Държава:

България

Населено място:

Гр. Сливен

Адрес:

ул. Кукуш 1

Дата:

08.02.2019

Организация:

А1 България ЕАД
Фирма/Организация - Директно търсеща служители

Детайли за организацията:

Повече информация за А1 България ЕАД може да получите ТУК

КАНДИДАТСТВАЙ