„Оператор контактен център - обслужване на клиенти“ с език Тагалог
Детайли
Описание
Длъжността:Тази динамична роля комбинира входяща комуникация и проактивно изходящо общуване по имейл, чат и телефон с акцент върху Клиентското обслужване и дейности по задържане на нашите играчи в уеб сайтовете ни. Избраният кандидат трябва да владее свободно език Тагалог.
Основни задължения включват:
• Да бъде лице за първоначален контакт на клиентите относно всички запитвания за управление на акаунта и разрешаване на проблеми
• Проактивно да се свързва с клиенти по чат и телефон, за да популяризира продуктите ни, като следва структуриран процес на продажба за максимално увеличаване на бизнес възможностите.
• Сътрудничи с други вътрешни отдели, за да подпомага разрешаването на клиентски запитвания и проблеми.
• Отговаря на голям обем от обаждания, имейли и чат съобщения от клиентите на MANSION и поддържа бързо ниво на реагиране според съгласуваните стандарти.
Успешният кандидат трябва да притежава:
• Свободно владеене на език Тагалог
• Отлична способност за изпълнение на различни задачи едновременно в динамична среда
• Отлични нива на граматика, слушане и говорене за предоставяне на впечатляващо клиентско обслужване
• Открит, искрен, ентусиазиран и гъвкав подход
• Способност да работи със и да постига поставени цели
Изисквания към кандидата
Езикови познания:
Английски език
Трудов опит:
Образование:
Ние предлагаме
Вид заетост:
Пълен работен ден
Срок на заетост:
Постоянна
Договор:
Трудов безсрочен
Ниво в йерархията:
Административен персонал
Категория:
Aдминистративна дейност и продажби
Държава:
България
Населено място:
Гр. София
Адрес:
Дата:
27.11.2017
Организация:
Меншън Технолъджи енд Опърейшънс Сентър
Фирма/Организация - Директно търсеща служители
Детайли за организацията:
Повече информация за Меншън Технолъджи енд Опърейшънс Сентър може да получите ТУК