Назад

„Оператор контактен център - обслужване на клиенти“ с език Тагалог

Детайли

Описание

Длъжността:
Тази динамична роля комбинира входяща комуникация и проактивно изходящо общуване по имейл, чат и телефон с акцент върху Клиентското обслужване и дейности по задържане на нашите играчи в уеб сайтовете ни. Избраният кандидат трябва да владее свободно език Тагалог.

Основни задължения включват:
• Да бъде лице за първоначален контакт на клиентите относно всички запитвания за управление на акаунта и разрешаване на проблеми
• Проактивно да се свързва с клиенти по чат и телефон, за да популяризира продуктите ни, като следва структуриран процес на продажба за максимално увеличаване на бизнес възможностите.
• Сътрудничи с други вътрешни отдели, за да подпомага разрешаването на клиентски запитвания и проблеми.
• Отговаря на голям обем от обаждания, имейли и чат съобщения от клиентите на MANSION и поддържа бързо ниво на реагиране според съгласуваните стандарти.

Успешният кандидат трябва да притежава:
• Свободно владеене на език Тагалог
• Отлична способност за изпълнение на различни задачи едновременно в динамична среда
• Отлични нива на граматика, слушане и говорене за предоставяне на впечатляващо клиентско обслужване
• Открит, искрен, ентусиазиран и гъвкав подход
• Способност да работи със и да постига поставени цели

Изисквания към кандидата

Езикови познания:
Английски език

Трудов опит:

Образование:

Ние предлагаме

Вид заетост:
Пълен работен ден

Срок на заетост:
Постоянна

Договор:
Трудов безсрочен

Ниво в йерархията:
Административен персонал

Категория:

Aдминистративна дейност и продажби

Държава:

България

Населено място:

Гр. София

Адрес:

Дата:

27.11.2017

Организация:

Меншън Технолъджи енд Опърейшънс Сентър
Фирма/Организация - Директно търсеща служители

Детайли за организацията:

Повече информация за Меншън Технолъджи енд Опърейшънс Сентър може да получите ТУК

КАНДИДАТСТВАЙ