Назад

Technical Support Specialist with German

Детайли

Описание

Do you enjoy working with customers? Would you like to solve challenging technical problems on daily basis? Work with us and you will have the chance to contribute to projects of one of the largest technology companies.

IF YOU want to work for strategic accounts support by proactively monitoring of customer IT Environment via:
• Timely responding to customers’ inquiries via ticketing system (non-voice support!) and providing resolution, while managing customer expectations;
• Coordinating support activities;
• Identifying and contributing to projects to improve product support, customer satisfaction and team efficiency;
• Participating/Driving ITIL based change management, Problem management, incident management.

AND YOU HAVE:
• Excellent written and verbal English and German language;
• Analytical skills, ability to isolate, solve problems and interact with people (customers and internal stakeholders) at all levels;
• Demonstrate strong written and verbal communication skills;
• Experience in Technical Support would be considered as an advantage.


Изисквания към кандидата

Езикови познания:

Трудов опит:

Образование:

Ние предлагаме

Вид заетост:
Пълен работен ден

Срок на заетост:
Постоянна

Договор:

Ниво в йерархията:

Категория:

Интернет
Хардуер/Разработка и поддръжка
Софтуер/ Разработка и поддръжка

Държава:

България

Населено място:

Гр. София

Адрес:

ул. Осогово 38-40

Дата:

06.02.2017

Организация:

Натек България ООД
Фирма/Организация - Директно търсеща служители

Детайли за организацията:

Повече информация за Натек България ООД може да получите ТУК

КАНДИДАТСТВАЙ