Назад

Регионален търговски представител за Централна Северна България

Детайли

Описание

UpSkill превръща традиционните HR услуги във вълнуващи, ангажиращи и ефективни човешки отношения! Нашият екип от експерти е компетентен и опитен в предоставянето на широк спектър от услуги за откриване на таланти. Ние сме специализирани в IT, ITO, BPO, SSC подбора и HR консултации. Изграждаме силни връзки и улесняваме ефективни отношения между кандидатите за работа и работодателите.

Подкрепяме както големи международни, така и местни компании за разрастване на бизнеса им, като им предоставяме най-талантливите кандидати, които да им помогнат да успеят!

Като агенция за подбор на персонал, ние ще ви предоставим множество кариерни възможности и информация за всяка една от тях. Ще отговорим предварително на всички ваши въпроси, ще ви подготвим за интервютата и ще ви съдействаме през целия процес на подбор.
За наш клиент, немска компания с над 250 годишен опит в бранша, водещ специалист в продажбите на строителни материали и ключов партньор на фирмите от строителната индустрия, търсим Регионален търговски преставител за Централна Северна България.


Задължения:
Представяне продуктите от портфолиото на фирмата;
Посещаване на място в производствените бази и обекти на клиентите;
Консултиране и информационно обслужване на клиенти на компанията;
Изготвяне на оферти за нови и настоящи клиенти;
Документиране и координиране на поръчките и плащанията по договори;
Поддържане на актуална база данни с клиенти;
Подържане на контакт с клиентите, уточнявайки информация и детайли по дейността;
Изготвяне на ежеседмични отчети за извършената дейност и състоянието на пазара и клиентите;
Анализ на пазара в повереният регион;
Работа с ERP система;

Изисквания към кандидата:

Отлична организираност и спазване на поставените срокове;
Да следва утвърдените търговски стандарти и процеси в компанията;
Комуникативни и презентационни умения;
Специално внимание към детайла;
Свидетелство за управление на МПС и готовност за интензивни пътувания;
Владеене на английски език, както опит в продажбите в бранша и използването на ERP система е преимущество
Компанията предлага:
Постоянен трудов договор;
Работно време: от 08:30 до 17:30 ч., от понеделник до петък;
Мотивиращо заплащане с осигуровки върху цялото възнаграждение;
Бонуси в съответствие с постигнатите резултати;
Възможност да станете част от водеща компания, специалист в продажбите на продукти и материали в сферата на строителството;
Възможност за динамична работа в сплотен екип;
Служебен автомобил, лаптоп и телефон.

Ако разпознавате себе си в описанието по-горе, моля, изпратете ни автобиография и вече ще бъдете стъпка по-близо до възможността за професионален подем!
Ще се свържем само с одобрените по документи кандидати!
Лиценз No.2826. Всички кандидатури ще бъдат разгледани при пълна конфиденциалност, съгласно ЗЗЛД.

Изисквания към кандидата

Езикови познания:

Трудов опит:
С професионален опит от 1 - 3г.

Образование:

Ние предлагаме

Вид заетост:
Пълен работен ден

Срок на заетост:
Постоянна

Договор:

Ниво в йерархията:
Експертен персонал без ръководни функции

Категория:

Продажби - експерт мениджъри

Държава:

България

Населено място:

Гр. Велико Търново

Адрес:

София, жк. Дружба 2

Дата:

14.08.2023

Организация:

UpSkill Ltd.
Агенция за подбор на персонал

Детайли за организацията:

Повече информация за UpSkill Ltd. може да получите ТУК

КАНДИДАТСТВАЙ