Сътрудник - ''комуникация с клиенти'' с немски, френски или италиански език
Описание
Привет!Измежду стотици обяви в този сайт, ти избра да отвориш точно тази.
Гарантираме ти, че си е струвало - продължавай да четеш, за да разбереш защо!
Ние сме агенция за професионален подбор на кадри ИЗИ Консулт и работим с водещи международни компании, за която търсим идеалните кандидати.
Може би, именно ти си един от тях!
Хайде да разберем заедно. Ако ти:
✓ Владееш немски, френски или италиански език на високо ниво?
✓ Справяш се доста добре и с английски език?
✓ Обичаш да комуникираш активно?
✓ Без проблем можеш да следваш инструкции, сценарий за разговор и насоки за работа?
✓ Емпатичен си и обичаш да помагаш на хората?
✓ Готов си да работиш и на смени?
✓ Имаш предишен опит в сферата на обслужване на клиенти? (предимство)
...Тогава не се бави дори минута повече, защото тук те очаква отлично предложение за работа!
Ето какво ще получиш в замяна на своите уникални качества:
★ Конкурентно възнаграждение, толериращо усилията;
★ Отлична офис среда, но дори по-хубава офис локация, достъпна с метро или автобусен транспорт (Бизнес парк София или Serdika Center);
★ Работно време, позволяващо ти да съчетаваш хобитата си с работата;
★ Възможността да упражняваш езиците, които владееш ежедневно;
★ Междукултурна и мултиезична работна среда, която ще те изненадва с нещо ново всеки ден;
★ Ще можеш да станеш част от бързоразвиваща се компания и да допринесеш за нейния успех и своето лично израстване;
★ В допълнение - компанията обръща специално внимание на удовлетвореността на своите служители и на тяхното развитие, предоставяйки социални програми и обучения.
Част от твоите задължения ще бъдат: да отговаряш на клиентски запитвания по телефон, имейл и/или чат; да анализираш представените проблеми и да откриваш начини за решаването им; да предоставяш полезна информация на клиентите, свързана с техните казуси и др.
Защо да кандидатстваш чрез ИЗИ Консулт?
Услугите ни са напълно безплатни за кандидатите.
Кандидатите, които изпращаме получават двойно по-голям шанс да бъдат разгледани от работодателя.
Даваме съвети и насоки за подготовка за интервюто при клиента.
Интересуваме се от твоя прогрес и професионално развитие!
Всички кандидатури ще бъдат разгледани при пълна конфиденциалност, съгласно ЗЗЛД. Ще се свържем само с одобрените по документи кандидати. Работата на Easy Consult по подбор на персонал се основава на удостоверение № 1504/ 29.08.2012 за извършване на посредническа дейност по информиране и наемане на работа, валидно до 29.08.2017г.
Изисквания към кандидата
Езикови познания:
Английски език, Немски език, Френски език, Италиански език
Трудов опит:
Без професионален опит
Образование:
Средно
Специални умения:
Комуникативност; Добронамереност
Ние предлагаме
Вид заетост:
Пълен работен ден
Срок на заетост:
Постоянна
Договор:
Трудов безсрочен
Ниво в йерархията:
Студенти/Стажанти, Неквалифициран персонал, Административен персонал, Експертен персонал без ръководни функции
Категория:
Телекомуникации
Aдминистративна дейност и продажби
Държава:
България
Населено място:
Гр. София
Адрес:
Sofiya; Mladost 4; Business Park, building 15
Дата:
17.03.2017
Организация:
Easy Consult
Агенция за подбор на персонал
Детайли за организацията:
Повече информация за Easy Consult може да получите ТУК