Назад

Сътрудник - ''комуникация с клиенти'' с немски, френски или италиански език

Детайли

Описание

Привет!

Измежду стотици обяви в този сайт, ти избра да отвориш точно тази.

Гарантираме ти, че си е струвало - продължавай да четеш, за да разбереш защо!

Ние сме агенция за професионален подбор на кадри ИЗИ Консулт и работим с водещи международни компании, за която търсим идеалните кандидати.

Може би, именно ти си един от тях!

Хайде да разберем заедно. Ако ти:

✓ Владееш немски, френски или италиански език на високо ниво?
✓ Справяш се доста добре и с английски език?
✓ Обичаш да комуникираш активно?
✓ Без проблем можеш да следваш инструкции, сценарий за разговор и насоки за работа?
✓ Емпатичен си и обичаш да помагаш на хората?
✓ Готов си да работиш и на смени?
✓ Имаш предишен опит в сферата на обслужване на клиенти? (предимство)

...Тогава не се бави дори минута повече, защото тук те очаква отлично предложение за работа!

Ето какво ще получиш в замяна на своите уникални качества:

★ Конкурентно възнаграждение, толериращо усилията;

★ Отлична офис среда, но дори по-хубава офис локация, достъпна с метро или автобусен транспорт (Бизнес парк София или Serdika Center);

★ Работно време, позволяващо ти да съчетаваш хобитата си с работата;

★ Възможността да упражняваш езиците, които владееш ежедневно;

★ Междукултурна и мултиезична работна среда, която ще те изненадва с нещо ново всеки ден;

★ Ще можеш да станеш част от бързоразвиваща се компания и да допринесеш за нейния успех и своето лично израстване;

★ В допълнение - компанията обръща специално внимание на удовлетвореността на своите служители и на тяхното развитие, предоставяйки социални програми и обучения.

Част от твоите задължения ще бъдат: да отговаряш на клиентски запитвания по телефон, имейл и/или чат; да анализираш представените проблеми и да откриваш начини за решаването им; да предоставяш полезна информация на клиентите, свързана с техните казуси и др.

Защо да кандидатстваш чрез ИЗИ Консулт?

Услугите ни са напълно безплатни за кандидатите.
Кандидатите, които изпращаме получават двойно по-голям шанс да бъдат разгледани от работодателя.
Даваме съвети и насоки за подготовка за интервюто при клиента.
Интересуваме се от твоя прогрес и професионално развитие!

Всички кандидатури ще бъдат разгледани при пълна конфиденциалност, съгласно ЗЗЛД. Ще се свържем само с одобрените по документи кандидати. Работата на Easy Consult по подбор на персонал се основава на удостоверение № 1504/ 29.08.2012 за извършване на посредническа дейност по информиране и наемане на работа, валидно до 29.08.2017г.

Изисквания към кандидата

Езикови познания:
Английски език, Немски език, Френски език, Италиански език

Трудов опит:
Без професионален опит

Образование:
Средно

Специални умения:
Комуникативност; Добронамереност

Ние предлагаме

Вид заетост:
Пълен работен ден

Срок на заетост:
Постоянна

Договор:
Трудов безсрочен

Ниво в йерархията:
Студенти/Стажанти, Неквалифициран персонал, Административен персонал, Експертен персонал без ръководни функции

Категория:

Телекомуникации
Aдминистративна дейност и продажби

Държава:

България

Населено място:

Гр. София

Адрес:

Sofiya; Mladost 4; Business Park, building 15

Дата:

17.03.2017

Организация:

Easy Consult
Агенция за подбор на персонал

Детайли за организацията:

Повече информация за Easy Consult може да получите ТУК

КАНДИДАТСТВАЙ