Назад

Специалист по техническа и софтуерна поддръжка на услуга

Детайли

Описание

АКСИОР ООД е водеща ИТ компания, специализирана в областта на разработка и внедряване на клиентски ориентирани софтуерни приложения и системна интеграция на комплексни информационни системи. Във връзка с разширяване на дейността си компанията търси да назначи Специалист по техническа и софтуерна поддръжка на услуга.

Изискване за предварителни познания:
1. Операционни системи – Windows XP, Windows 7, Windows 10, Windows Server 2003 – 2008
2. Бази данни – MS SQL, MS Access
3. Офис приложения – MS Office, OpenOffice
4. Програмиране – базови знания

Обхват на предлаганата работа:
1. Работа с клиенти и партньори по телефона и имейл по поставени проблеми и диагностицирането им.
2. Водене на кореспонденция на български и английски език с екипите по техническа поддръжка.
3. Умения за идентифициране на възникнал технически проблем, анализ и намиране на решение. Ескалиране на проблема до отдели по техническа поддръжка в България и чужбина, проследяване до намиране на решение.
4. Работа с клиентска база данни, използване на приложенията от MS Office за автоматична кореспонденция с множество адреси.
5. Регистрация на нови клиенти, работа с различни партньорски системи по регистрация. Въвеждане на данни за клиенти в клиентска база данни.
6. Поддържане на постоянни данни за обекти на партньори в различни софтуерни приложения, комуникацията им до клиентите от клиентската база данни.
7. Следване на различни процедури по регистрация, съгласуване на данни и включване на нови клиенти в комуникация с партньори.
8. Ориентация в клиентска инфраструктура и отдалечено обслужване на софтуерни инсталации.
9. Провеждане на дистанционно обучение на клиенти за работа със софтуерни приложения.
10. Извършване на отдалечена инсталация и преинсталация на софтуер, диагностика на проблеми, актуализации.
11. Тестване на нови версии и актуализации на софтуер, импортни и експортни процедури, взаимодействие с клиенти и партньори.
12. Водене на документация за софтуерни решения, версии и актуализации.
13. Изготвяне на спецификации и работа с данни в различни формати – EDIFACT, XML, IDOC и др.

Необходими лични качества:
1. Умения за екипна работа.
2. Умения за самообучение.
3. Отговорност за проследяване на технически проблеми от възникването им до окончателното им решаване.
4. Водене на ясно написана кореспонденция.
5. Търпение при изслушване на клиенти, вникване в проблема им, формулирането му и решаване.

Ако обявената позиция представлява интерес за Вас, моля изпратете подробна автобиография с актуална снимка. Моля, посочете референтния номер на позицията, за която кандидатствате.

Всички кандидатури ще бъдат разгледани при пълна конфиденциалност. Само одобрените по документи кандидати ще бъдат поканени на интервю.

Изисквания към кандидата

Езикови познания:
Английски език

Трудов опит:

Образование:
Бакалавър

Ние предлагаме

Вид заетост:
Пълен работен ден

Срок на заетост:
Постоянна

Договор:
Трудов безсрочен

Ниво в йерархията:
Експертен персонал без ръководни функции

Категория:

ИТ и Компютърни специалисти
Софтуер/ Разработка и поддръжка

Държава:

България

Населено място:

Гр. София

Адрес:

ул. Александър Жендов 6, етаж 7

Дата:

21.04.2017

Организация:

АКСИОР EООД
Фирма/Организация - Директно търсеща служители

Детайли за организацията:

Повече информация за АКСИОР EООД може да получите ТУК

КАНДИДАТСТВАЙ