Административен асистент
Детайли
Описание
Голяма производствена компания търси опитен специалист за позицията АДМИНИСТРАТИВЕН АСИСТЕНТ.
Фирмата предлага отлични условия за работа при петдневна работна седмица и възможност за професионална реализация.
Задължения и отговорности
• Административно подпомагане дейността на компанията;
• Работа с офис техника, база данни, документи, както и поддържане архив на документите;
• Писмен превод на документи от английски на български език и обратно
• Подпомагане, организиране и координиране ежедневния график на управителите – делови срещи, служебни и лични пътувания и др.;
• При организация на пътувания: подготвя необходимата документация – хотелски резервации, резервации на полети, визи и други;
• Подготовка на презентации, отчети, анализи и друга документация при необходимост;
• Участие в организиране на фирмени мероприятия / тиймбилдинги, рекламни кампании, фирмени партита/
• Комуникация с фирмени партньори, клиенти, доставчици и медийни представители;
• Посрещане и обслужване гостите на управителите и асистиране по време на срещи;
• Работа в пряко сътрудничество с управителите на фирмата и подпомагане изпълнението на други задължения в зависимост от изискванията на длъжността.
Изисквания:
• Висше образование (в сферата на икономиката, маркетинг, право или др.)
• Отличен български език;
• Владеене на високо ниво английски език;
• Добра компютърна грамотност;
• Добри организационни умения;
• Отлични комуникативни умения, както и умения за работа в динамична среда.
За предимство ще се счита:
• Предишен опит на подобна или сходна позиция;
Фирмата предлага:
• Интересна и предизвикателна работа, изискваща креативност и творческо мислене
• Атрактивно възнаграждение;
• Пакет от социални придобивки.
Ако позицията представлява интерес за Вас и имате опит в административни дейности, моля изпратете автобиография.
Изисквания към кандидата
Езикови познания:
Английски език
Трудов опит:
С професионален опит от 1 - 3г.
Образование:
Магистър
Ние предлагаме
Вид заетост:
Пълен работен ден
Срок на заетост:
Постоянна
Договор:
Трудов безсрочен
Ниво в йерархията:
Административен персонал
Трудово възнаграждение:
От 2000 до 2200 лева на месец
Категория:
Административни и офис дейности
Държава:
България
Населено място:
Гр. Пловдив
Адрес:
ул.Опълченска 4, Пловдив 4000, Пловдив
Дата:
14.11.2024
Организация:
Еlteh
Агенция за подбор на персонал
Детайли за организацията:
Повече информация за Еlteh може да получите ТУК