Назад

ОФИС МЕНИДЖЪР ПРОДАЖБИ

Детайли

Описание

Вижън Системс ЕООД е амбициозна компания предлагаща компютри, компютърни технологии, търговия и сервизно обслужване на дигитално оборудване. От основаването си през 2007г. фирмата залага на най-новите електронни технологи и утвърдени продукти, както и на една семпла философия – качество, иновации и надеждност. Ние вярваме, че доброто обслужване и персоналното отношение напълно оправдават доверието, което ни гласуват многобройните ни клиенти.


Във връзка с разширяване дейността на компанията, Вижън Системс Еоод търси мотивирана личност, която да се присъедини към нашия екип от професионалисти, заемайки позицията:

Офис Мениджър Продажби


Според нас, успешният кандидат притежава следните лични качества:
- Отлични комуникативни умения
- Компютърна грамотност
- Умения за водене на бизнес кореспонденция
- Умения за управление на динамични и конфликтни ситуации
- Владеене на работен английски език (писмено и говоримо)
- Шофьорска книжка


Основни отговорности:
- Входяща и изходяща фирмена кореспонденция
- Обработка на получени запитвания, поръчки и казуси от клиенти
- Финансов контрол върху задълженията на клиенти
- Актуализиране на база данни в складов софтуер
- Организиране и съхраняване на документи
- Следи наличността и при необходимост поръчва офис консумативи
- Контрол и мониторинг на Търговски и Сервизен отдел
- Одит на административните процеси на оперативно ниво и предложения за оптимизации
- Обработка на поръчки през фирмени и партньорски платформи
- Изготвяне на оферти и предложения към крайни клиенти
- Изготвяне на информативни, рекламни и промоционални бюлетини
- Управление връзки с клиенти, идентифициране и привличане на нови
- Контрол оперативните процеси в офиса с цел качествено обслужване на клиентите
- Приемане на компютърна техника и периферия за сервиз от крайни клиенти
- Издаване на готова ремонтирана техника към крайни клиенти
- Посреща клиенти в офиса


Предимство:
- Опит в продажбите
- Добро познаване на артикулите в IT сектора
- Успешно завършено висше икономическо или техническо образование


Какво предлагаме:
- Работа в компания, която цени потенциала и бъдещето на екипа си;
- Конкурентно възнаграждение;
- Динамична и разнообразна работа, с възможност за професионално развитие;
- Приятна работна среда с млад и мотивиран екип;
- Постоянен трудов договор;
- Бонус схеми обвързани с постигнати лични резултати и резултатите на екипа;

Работната позиция е за гр. София.


Ако нашето предложение за работа представлява интерес за Вас и желаете да станете част от нашия екип, моля, изпратете актуална автобиография със снимка в европейски формат чрез бутона "Кандидатстване" не по-късно от 30.11.2017 г.
Само одобрените по документи кандидати ще бъдат поканени на интервю.
Предоставените от Вас данни са лични и попадат под специалната защита по смисъла на ЗЗЛД.
Вижън Системс ЕООД се задължава да ги съхранява и да не ги разпространява под каквато и да е форма освен за целите на настоящия подбор.

Изисквания към кандидата

Езикови познания:
Английски език

Трудов опит:
С професионален опит от 1 - 3г.

Образование:
Бакалавър

Ние предлагаме

Вид заетост:
Пълен работен ден

Срок на заетост:
Постоянна

Договор:
Трудов безсрочен

Ниво в йерархията:
Неквалифициран персонал, Административен персонал, Експертен персонал без ръководни функции

Трудово възнаграждение:

От 700 до 1200 лева на месец

Категория:

ИТ и Компютърни специалисти
Aдминистративна дейност и продажби

Държава:

България

Населено място:

Гр. София

Адрес:

София, ж.к. Люлин, Бл. 408

Дата:

02.11.2017

Организация:

Вижън Системс ЕООД
Фирма/Организация - Директно търсеща служители

Детайли за организацията:

Повече информация за Вижън Системс ЕООД може да получите ТУК

КАНДИДАТСТВАЙ