Ръководител отдел „Бек офис просрочени вземания“- София
Детайли
Описание
Основни задължения:Управление и координиране на централизираните процеси по събиране на вземания в частта администриране (бек офис дейности), с цел ускоряване и оптимизиране на процеса по събиране на проблемните вземания от физически лица във всеки един етап от управлението им.
Организиране и контрол върху своевременно предприемане на действия, свързани с уведомяване на задължените лица за обявяване на предсрочна изискуемост на задълженията чрез съдебен изпълнител, нотариус или по друг подходящ начин и подготовка на кредитни досиета за предприемане на съдебни действия по просрочените вземания.
Осъществяване на действия по заплащане на разходи и такси към съдебни изпълнители, съдилища, общини и други получатели съгласно утвърдените вътрешни правила.
Администриране на съответни вътрешнобанкови сметки, свързани с дейността на отдела.
Планиране, организиране и администриране на дейността на служителите в отдела, поставяне на цели и задачи, текущо проследяване и контрол за тяхното постигане.
Мониторинг, анализ и предложения за оптимизация на процесите по администриране (бек офис дейности) на проблемните вземания с оглед постигане на максимална ефективност в дейността на отдела.
Изисквания за заемане на длъжността:
Образование – висше, образователно-квалификационна степен бакалавър, специалност с икономическа насоченост.
Професионален опит – минимум 3 (три) години трудов стаж и минимум 2 години управленски опит в банковата/финансовата сфера, предимство е в звена, извършващи кредитиране на граждани и МСП и/или събиране на просрочени задължения.
Много добра компютърна грамотност, ползване на английски език на работно ниво.
Лоялност, аналитично мислене, устойчивост при стресови ситуации, ръководни умения, умения за работа в екип и неговото мотивиране.
Ние предлагаме:
Работа във водеща финансова институция с изградени традиции и име на пазара.
Възможност за професионално развитие и израстване в личен и професионален план.
Работа в динамична среда, атрактивна бонусна система в зависимост от резултатите.
Ваучери за храна в размер на 200лв. месечно.
Допълнително здравно осигуряване.
20 + 5 дни платен годишен отпуск.
Изгодни условия за жилищно и ипотечно кредитиране.
Multisport и Coolfit карта на преференциални цени.
Необходими документи за кандидатстване:
Актуална автобиография
Изисквания към кандидата
Езикови познания:
Трудов опит:
Образование:
Бакалавър
Ние предлагаме
Вид заетост:
Срок на заетост:
Договор:
Ниво в йерархията:
Експертен персонал без ръководни функции
Категория:
Банково дело
Държава:
България
Населено място:
Гр. София
Адрес:
ул. “Московска” 19, Централно управление
Дата:
18.06.2025
Организация:
Банка ДСК АД
Фирма/Организация - Директно търсеща служители
Детайли за организацията:
Повече информация за Банка ДСК АД може да получите ТУК