Назад

Счетоводител (АТМ)- Варна

Детайли

Описание

Готов ли си за следващата стъпка в професионалната си кариера? Искаш ли да работиш в иновативна и приятелска атмосфера където знанията и уменията ти ще бъдат оценени? Ако отговорът на тези въпроси е „Да“, iCard е перфектното място за теб.

iCard е българска финтех компания, която прави всекидневните плащания по-лесни, достъпни и сигурни. Днес лицензираното дружество за електронни пари е и картоиздател, и акцептираща институция – лидер на пазара на дигитални финансови услуги в над 30 страни в Европа с повече от 2 млн. клиенти и над 250 служители.

Твоята нова работа:

• Извършване на инвентаризация и проверки.
• Управляване на ликвидността на мрежата от банкомати на компанията и подсигуряване на устройствата в работен режим.
• Комуникиране с инкасо компании и партньори за управлението на наличностите на банкоматите и поддръжката им в изправно състояние.
• Засичане на ревизии на банкоматите и анализиране на случаи със заседнали или задържани средства.
• Обработване на пристигнали запитвания и възстановяване на средства на клиенти.

Твоят профил:

• Висше образование по счетоводство, финанси или друго подходящо.
• Английски език на добро работно ниво.
• Много добра компютърна грамотност.
• Организационни умения и умение за работа в екип.
• Аналитично мислене, прецизност, коректност.
• Трудов опит на сходна позиция ще се счита за предимство.

Ние предлагаме:

• Срочен трудов договор по заместване с изпитателен срок.
• Атрактивно и мотивиращо възнаграждение.
• Допълнително здравно осигуряване.
• Възможност за спорт и почивка във фитнес, боулинг и релакс зони.
• Обучения и менторство.
• Дневен бюджет за храна.
• Развитие, основано на постигнатите резултати.
• Вълнуващи тиймбилдинг събития.
• Подкрепяща, приятелска и комфортна работна среда.

Ако се интересуваш от тази кариерна възможност, очакваме твоята автобиография и мотивационно писмо.

Кандидатурата ще бъде разгледана при пълна конфиденциалност, съобразно действащия закон за Защита на личните данни и Регламент 2016/679 – GDPR. Всички данни се събират само във връзка с настоящата обява и ще се съхраняват в рамките на процеса по подбор. Ще се свържем само с одобрените кандидати. Успех!

Изисквания към кандидата

Езикови познания:
Английски език

Трудов опит:
С професионален опит от 1 - 3г.

Образование:
Бакалавър

Ние предлагаме

Вид заетост:
Пълен работен ден

Срок на заетост:
Постоянна

Договор:

Ниво в йерархията:
Експертен персонал без ръководни функции

Категория:

Счетоводство и Одит

Държава:

България

Населено място:

Гр. Варна

Адрес:

гр. Варна, п.к. 9009, Бизнес Парк Варна, сграда Б1

Дата:

03.04.2024

Организация:

Айкарт АД
Фирма/Организация - Директно търсеща служители

Детайли за организацията:

Повече информация за Айкарт АД може да получите ТУК

КАНДИДАТСТВАЙ