Technical/Customer Support/Computer Programmer
Детайли
Описание
Requirements:- Develop new and support, troubleshoot and modify developed products.
- Provide customer support on the phone and via email
- Accurately analyse, estimate and write solution proposals for projects and potential projects. Satisfy technical requests and inquiries from business.
- Work fully in English (written and spoken upper intermediate)
- Produce accurate, complete programming deliverables with a minimum of rework.
- Produce timely reports upon request by the business.
- Complete testing to ensure deliverables meet requirements, including quality and reliability.
- Make software initiative recommendations to support business goals.
- Produce documentation to support projects.
- Communicate with managers in Canada and provide reports
Work will be performed using, but not limited to, the following skills, platforms, and programming languages:
•.Net, C#, XML • ASP.NET, WEB API • SOAP and RESTful API interfaces • Microsoft SQL • Microsoft Visual Studio 2010/2013
Foxpro (not required, but a plus and may be required to learn on the job), Telerik (not required, but will be required to learn on the job)
Working conditions:
- Work remotely
- Work online from 8am - 4pm.
- Have your own computer and good internet access
Salary:
800 Bulgarian Lev per month
Изисквания към кандидата
Езикови познания:
Английски език
Трудов опит:
С професионален опит от 1 - 3г.
Образование:
Ние предлагаме
Вид заетост:
Пълен работен ден
Срок на заетост:
Постоянна
Договор:
Трудов срочен
Ниво в йерархията:
Трудово възнаграждение:
От 800 до 0 лева на месец
Категория:
Интернет
ИТ и Компютърни специалисти
Софтуер/ Разработка и поддръжка
Държава:
България
Населено място:
Гр. София
Адрес:
Дата:
13.07.2018
Организация:
Meade Willis
Фирма/Организация - Директно търсеща служители
Детайли за организацията:
Повече информация за Meade Willis може да получите ТУК