Назад

Technical/Customer Support/Computer Programmer

Детайли

Описание

Requirements:
- Develop new and support, troubleshoot and modify developed products.
- Provide customer support on the phone and via email
- Accurately analyse, estimate and write solution proposals for projects and potential projects. Satisfy technical requests and inquiries from business.
- Work fully in English (written and spoken upper intermediate)
- Produce accurate, complete programming deliverables with a minimum of rework.
- Produce timely reports upon request by the business.
- Complete testing to ensure deliverables meet requirements, including quality and reliability.
- Make software initiative recommendations to support business goals.
- Produce documentation to support projects.
- Communicate with managers in Canada and provide reports

Work will be performed using, but not limited to, the following skills, platforms, and programming languages:
•.Net, C#, XML • ASP.NET, WEB API • SOAP and RESTful API interfaces • Microsoft SQL • Microsoft Visual Studio 2010/2013
Foxpro (not required, but a plus and may be required to learn on the job), Telerik (not required, but will be required to learn on the job)

Working conditions:
- Work remotely
- Work online from 8am - 4pm.
- Have your own computer and good internet access

Salary:
800 Bulgarian Lev per month

Изисквания към кандидата

Езикови познания:
Английски език

Трудов опит:
С професионален опит от 1 - 3г.

Образование:

Ние предлагаме

Вид заетост:
Пълен работен ден

Срок на заетост:
Постоянна

Договор:
Трудов срочен

Ниво в йерархията:

Трудово възнаграждение:

От 800 до 0 лева на месец

Категория:

Интернет
ИТ и Компютърни специалисти
Софтуер/ Разработка и поддръжка

Държава:

България

Населено място:

Гр. София

Адрес:

Дата:

13.07.2018

Организация:

Meade Willis
Фирма/Организация - Директно търсеща служители

Детайли за организацията:

Повече информация за Meade Willis може да получите ТУК

КАНДИДАТСТВАЙ