Асистент международни клиенти с френски, италиански или испански език- Бургас
Детайли
Описание
Ние сме българска консултантска компания, специализирана в управлението и развитието на човешките ресурси.Нашият клиент е водеща мултинационална компания в областта на преодставяне на комуникационни решения за бизнес клиенти. Във връзка със свой нов проект в гр. Бургас търси амбициозни и мотивирани личности за ролята на консултант международни клиенти:
Основни задължения:
- Обслужване на клиентски запитвания по телефон, чат или имейл;
- Разрешаване на казуси и клиентски проблеми;
- Координиране на различни канали за комуникация;
- Анализиране, администриране на получената информация.
Основни изисквания:
- Отлично владеене на някой от следните езици: италиански, френски, испански;
- Работно ниво на английски език – минимум А2-B1;
- Добра компютърна грамотност;
- Отлични комуникативни умения.
Компанията предлага:
- Мотивиращо заплащане + бонусна система;
- Социален пакет;
- Възможност за кариерно развитие във всички насоки на компанията;
- Различни обучения и сертификати за служителите.
Ако това предложение представлява интерес за Вас, ще очакваме актуалното Ви CV на английски език.
Услугите на са напълно конфиденциални и безплатни за кандидатите!
Ако имате допълнителни въпроси, може да се свържете директно с нас директно на 0882 356 944 или denitsa.gineva@easyconsultbg.com
Работата на Easy Consult по подбор на персонал се основава на удостоверение № 2339/ 30.08.2017.
Изисквания към кандидата
Езикови познания:
Английски език, Френски език, Испански език, Италиански език
Трудов опит:
Без професионален опит
Образование:
Ние предлагаме
Вид заетост:
Пълен работен ден
Срок на заетост:
Постоянна
Договор:
Трудов срочен
Ниво в йерархията:
Категория:
Телекомуникации
Държава:
България
Населено място:
Гр. Бургас
Адрес:
Sofiya; Mladost 4; Business Park, building 15
Дата:
24.08.2018
Организация:
Easy Consult
Агенция за подбор на персонал
Детайли за организацията:
Повече информация за Easy Consult може да получите ТУК