Продавач-консултант на офис техника
Детайли
Описание
Основни отговорности:• Осъществяване на продажби на крайни и корпоративни клиенти на офис техника и касови апарти;
• Демонстриране на задълбочени знания за предлаганите продукти и услуги;
• Възможност за дефиниране нуждите на клиента и предлагане на адекватно решение;
• Извърша зареждане и поръчки към доставчици, следи за коректност на цени и изготвя промоционални пакети;
• Принос към добрите и професионални отношения в екипа на компанията;
• Приема и предава поръчки за извършване на ремонтни и сервизни дейности на устройства и води база данни за приетите устройства, както за гаранционна, така и за извънгаранционна техника.
Изисквания:
• Техническо образование / средно или висше/;
• Умения за работа с компютър;
• Английски език- работно ниво /е предимство/;
• Предишен опит в областта на продажбите на офис техника е предимство;
• Дисциплинираност и отговорност към поетите ангажименти;
• Шофьорска книжка/е предимство/;
Изисквания към кандидата
Езикови познания:
Английски език
Трудов опит:
Без професионален опит
Образование:
Профил:
Ние предлагаме
Вид заетост:
Срок на заетост:
Договор:
Ниво в йерархията:
Административен персонал
Категория:
Продажби - продавачи и помощен персонал
Държава:
България
Населено място:
Гр. Казанлък
Адрес:
Дата:
28.11.2018
Организация:
ВЕНДИ 101 ООД
Фирма/Организация - Директно търсеща служители
Детайли за организацията:
Повече информация за ВЕНДИ 101 ООД може да получите ТУК