Назад

Продавач-консултант на офис техника

Детайли

Описание

Основни отговорности:

• Осъществяване на продажби на крайни и корпоративни клиенти на офис техника и касови апарти;
• Демонстриране на задълбочени знания за предлаганите продукти и услуги;
• Възможност за дефиниране нуждите на клиента и предлагане на адекватно решение;
• Извърша зареждане и поръчки към доставчици, следи за коректност на цени и изготвя промоционални пакети;
• Принос към добрите и професионални отношения в екипа на компанията;
• Приема и предава поръчки за извършване на ремонтни и сервизни дейности на устройства и води база данни за приетите устройства, както за гаранционна, така и за извънгаранционна техника.

Изисквания:

• Техническо образование / средно или висше/;
• Умения за работа с компютър;
• Английски език- работно ниво /е предимство/;
• Предишен опит в областта на продажбите на офис техника е предимство;
• Дисциплинираност и отговорност към поетите ангажименти;
• Шофьорска книжка/е предимство/;

Изисквания към кандидата

Езикови познания:
Английски език

Трудов опит:
Без професионален опит

Образование:

Профил:

Ние предлагаме

Вид заетост:

Срок на заетост:

Договор:

Ниво в йерархията:
Административен персонал

Категория:

Продажби - продавачи и помощен персонал

Държава:

България

Населено място:

Гр. Казанлък

Адрес:

Дата:

28.11.2018

Организация:

ВЕНДИ 101 ООД
Фирма/Организация - Директно търсеща служители

Детайли за организацията:

Повече информация за ВЕНДИ 101 ООД може да получите ТУК

КАНДИДАТСТВАЙ