Назад

Консултант връзка с клиенти с Френски език (B2 - C1)- София

Детайли

Описание

Изи Консулт е българска консултантска компaния, специализираща в управлението и развитието на човешки ресурси, подбор на персонал и работодател временна заетост.
За наши клиенти и доказани работодатели в България търсим специалисти търсим

Консултант - коордиантор връзка с клиенти с Френски език (B2 - C1)

На тази позиция Вие ще:

• Развивате професионалните си умения в област, която Ви е интересна – техническа поддръжка, клиентски запитвания, счетоводство и финанси и др.
• Водите кореспонденция с чуждестранни клиенти по телефон, имейл и/или чат;
• Помагате за намиране на решение на клиентски проблеми;
• Поддържате високо професионално ниво и изграждате дългосрочни отношения, които развиват бизнеса на компанията;
• Въвеждате необходимата информация във фирмените бази данни.

Това са и изискванията ни:

• Много добро ниво на Френски език;
• Английски език на работно ниво;
• Компютърна грамотност;
• Много добри комуникативни умения;
• Добри организационни умения и способност за работа в екип.

Какво да очаквате от нашите клиенти?

• Възможност за кариерно развитие в утвърдена международна компания;
• Атрактивна заплата, комбинирана с допълнителна бонусна схема;
• Работа изцяло от вкъщи или хибриден модел;
• Богат социален пакет (ваучери за храна, транспорт, интернет; спортна карта; подарък за рожден ден; ДЗО; застраховка живот и др.) и модерна техника за работа;
• Различни обучения и сертификати за служителите;
• Динамична и предизвикателна работна среда.

Защо да кандидатствате с Изи Консулт?

1. Консултираме кариерно и индивидуално всички кандидати!
2. Даваме съвети за Вашите документи за кандидатстване - какво и как да подобрите!
3. Даваме насоки и споделяме добри практики за успешно представяне по време на интервюто!
4. Работодателите разглеждат нашите кандидати с предимство!

Изпратете Ни CV и наш специалист ще се свърже с Вас!
*Предлагаме и безплатна кариерна консултация!

Предлагаме работа в следните сфери:

 Обслужване на клиенти и координация на проекти
 Счетоводство и финанси
 Транспорт и логистика
 Продажби, маркетинг и човешки ресурси
 Администрация, офис дейности и мениджмънт

Работата на Easy Consult по подбор на персонал се основава на удостоверение № 2339/30.08.2017г

Изисквания към кандидата

Езикови познания:
Немски език, Френски език, Италиански език, Полски език, Холандски език

Трудов опит:

Образование:

Ние предлагаме

Вид заетост:

Срок на заетост:

Договор:

Ниво в йерархията:

Трудово възнаграждение:

От 2700 до 3300 лева на месец

Категория:

Телекомуникации

Държава:

България

Населено място:

Гр. София

Адрес:

Sofiya; Mladost 4; Business Park, building 15

Дата:

26.04.2024

Организация:

Easy Consult
Агенция за подбор на персонал

Детайли за организацията:

Повече информация за Easy Consult може да получите ТУК

КАНДИДАТСТВАЙ