Назад

Техник, поддръжка на компютърни мрежи с Френски, Арабски и Английски език

Детайли

Описание

Основни цели, присъщи на длъжността:
Служителите на позиция Техник, поддръжка на компютърни мрежи (Ниво 1) са част от веригата за обслужване на клиенти в ролята на контакт между Кънвърджис [Convergys] и нашите клиенти. Работейки от името на нашите клиенти Техникът, поддръжка на компютърни мрежи (Ниво 1) ще предоставя отзивчиво компетентна поддръжка на клиентите, които се нуждаят от помощ за някоя от клиентските ни услуги, информация за продукт, помощ при инсталация или употреба на хардуер или софтуерни приложения, както се изисква за всяка отделна продуктова линия. Този тип поддръжка обикновено се прави по телефона, чрез „тикет“ система и електронна поща, въпреки че нараства употребата и на други електронни начини за комуникация като чат на живо чрез видео камери и други начини.

Отговорности:
- Да поддържа високо ниво на професионално и компетентно техническо обслужване на всички клиенти.
- Да има зряло и професионално поведение по отношение на потребителите, клиентите и колегите.
- Да осигурява телефонна помощ, както е планирано и да съдейства адекватно по телефона от името на своя екип или на останалите екипи във фирмата, с цел изпълнение на задачите за отлично обслужване на клиента.
- Да е запознат с целите и задачите на отдела и да съдейства за тяхното изпълнение.
- Да задоволява изискванията на клиента, в съответствие с установената техническа система.
- Да използва аварийни механизми, когато е необходимо да се реши ефективно проблема на клиента.
- Да използва базата данни и механизми за получаване на повикванията с цел да удовлетвори запитванията на клиентите.
- Да поддържа високо ниво на технически знания по отношение на специфичните продукти и да се стреми да придобива нови знания в сферата, в която работи.
- Да приема поръчки за сервизно обслужване.
- Да предава неразрешените случаи на следващите нива на техническа поддръжка.

Личностен профил:
•Остава ефективен и запазва позитивно отношение по време на промяна и стрес, приема промяната като на възможност за подобрение.
•Идентифицира ситуации, които предизвикват недоволство в клиентите и се стреми да ги отстрани или да намали неблагоприятните ефекти.
•Използва всички възможности да учи и да развива нови компетенции.
•Търси възможности за предизвикателни работни задачи.
•Демонстрира отлични комуникативни умения със способности за контрол, управление и насочване на разговора, като едновременно определя важната информация.
•Демонстрира отлични умения за общуване със способност за създаване и поддържане на добро впечатление, въз основа на компетентност и достоверност.
•Изгражда приятелски отношения с членовете на екипа и колегите с цел ефективното представяне на екипа.
•Споделя информация и идеи и също така задава въпроси, за да се гарантира общото разбиране.

Изисквания:
•Отлично владеене на френски, арабски език и английски език.
•Умения в постигането на висока удовлетвореност у клиентите.
•Умения в устната и писмената комуникация с цел да се анализират, интерпретират и адресират нуждите на клиента.
•Основни знания за компютърни операционни системи и приложения.
•Основни познания за компютърни мрежи.
•Основни познания за VoIP технологиите ще бъдат считани за предимство.
•Предишен професионален опит на сходна позиция ще бъде считан за предимство.
•Способност да работи в среда с критични срокове.
•Способност да бъде гъвкав и да се адаптира бързо към промени в работните нужди и процеси.
•Способен на търпение и самоконтрол при работа с недоволни клиенти.
•Способност и готовност да асистира при предварителни продажби, продажби или след продажби.
•Способност да рекламира и продава продукти или услуги.
•Възможност да остава пред компютъра и да използва телефон за продължителен период от време.
•Може да се наложи да работи по нестандартно време или на смени, през уикендите, по време на празници, извънредни часове, втора смяна или в ранните часове, също така да има възможно за промяна на смяната с минимален срок на предварително известие.
•Диплома за средно образование и поне 1 година опит на сходна позиция.
•Еквивалентно образование или опит могат да заместят, което и да е от изброените по-горе.

Изисквания към кандидата

Езикови познания:
Английски език, Френски език, Арабски език

Трудов опит:
С професионален опит от 1 - 3г.

Образование:

Профил:

Ние предлагаме

Вид заетост:

Срок на заетост:

Договор:

Ниво в йерархията:
Експертен персонал без ръководни функции

Категория:

ИТ и Компютърни специалисти

Държава:

България

Населено място:

Гр. София

Адрес:

бул. Мария Луиза 9-11, ет. 7

Дата:

28.05.2019

Организация:

„Кънвърджис Интернешънъл България“ ЕООД
Фирма/Организация - Директно търсеща служители

Детайли за организацията:

Повече информация за „Кънвърджис Интернешънъл България“ ЕООД може да получите ТУК

КАНДИДАТСТВАЙ