Назад

Content Editor / Редактор на съдържание с английски език

Детайли

Описание

=== About The Company / Position ===

Companyis acting as an intermediately in the job search for a US based corporation. Name is not disclosed due to privacy reasons.

- An online retailer with double digit yearly growth numbers (current at $12 million / year revenue, with a projected goal of $100 million within 5 years)
- 70 + staff members and roughly 20 outside contractors on the team
- In the process of 10 x growth output, with new facilities in US
- Adding development team to handle various aspects of the business.

=== Job Description - Content Editor

All work is in English exclusively. Fluent English is a requirement.

The Copy Editor is responsible for copy editing and proofreading English content to help ensure the high linguistic quality and consistency.

Following established processes, candidate edits and proofreads assigned documents, prior to publication. Documents include a variety of texts intended for various audiences, such as deep service / product pages, media releases, research and technical reports, educational materials, websites, online applications and promotional materials.
=== Responsibilities

● Ensuring accuracy and relevancy of copy while ensuring writers are producing engaging, and at times, personalized content for target audiences
○ Edits documents prior to publication for spelling, punctuation, grammar, readability, flow, consistency, etc.
○ Proofreads text and visuals prior to publication for typos, formatting errors, etc.
○ Discusses with authors changes to meaning or other substantial changes.
○ Participates in and contributes to meetings within the organization.
● Managing internal and external writers through the different stages of content creation
● Assists with the development and maintenance of a digital editorial calendar, including internal and external campaigns.
● Planning/organizing—content editor prioritizes and plans team work activities and uses time efficiently. Multi-tasking and managing content production - creation, scheduling and publication.
● Communicates clearly and efficiently with team members across the globe
=== Requirements

● Extensive knowledge and hands-on experience with a wide variety of content (e.g., health care, construction, financial services, internal business communications, proposals, RFPs, PowerPoint presentations, conference presentations, press releases, marketing communications, etc.).
● Outstanding copywriting and editing skills
● Proven ability to author clear, concise, and customer-focused content
● Exceptional grammar, communication and writing skills across all forms of media
● Experience with Wordpress is preferred but not required
● Ability to work under pressure and with minimal supervision.
=== Qualifications / Experience ===

● Fluent English.
● Bachelor's degree (Preferably in Marketing, Journalism, Communications or English)
● 5+ years of experience writing and editing marketing content
● Excellent writing skills; an ideal candidate is capable of writing creative, clean and polished content
● Good communication skills; an ideal candidate boasts excellent written and oral communication skills and works well in a team environment
● Capable of providing a portfolio of recent writing samples and producing a sample assignments similar to our typical content requirements

=== Job Advantages / How to Apply / Salary ===

- 100% Remote work, work on your own schedule (several hours overlap with EST timezone is required)
- Paid 10 days vacation + national holidays (limited to 5 calendar days per year)
- Full time position, monthly salary: $1,100.00

- To apply, submit your cover letter on this website or send directly to hr-bulgaria@scalelab.ca



=== За компанията / позицията ===

Ние сме посредническа фирма за търсене на служители за американска корпорация. Името не се разкрива поради съображения за поверителност.

- Онлайн търговец на дребно с двуцифрени цифри за годишен растеж (текущи приходи от 12 млн. долара годишно и с прогноза за 100 млн. долара за 5 години)
- 70 + служители и около 20 външни изпълнители в екипа
- В процеса на 10-кратно нарастване на продукцията, с нови съоръжения в САЩ- разширяване на екип за развитие в различни аспекти на бизнеса.


=== Описание – Редактор на съдържание с английски език

Работи се само на английски език. Владеенето на английски език е задължително.

Редакторът е отговорен за копиране, редактиране и коригиране на английско съдържание, за да се гарантира високо езиково качество и последователност.

Следвайки установените процедури, кандидатите редактират и коригират предоставените им документи преди тяхното публикуване. Документите включват различни текстове за различни аудитории като страници за услуги / продукти, медийни съобщения, изследвания и технически доклади, образователни материали, уебсайтове, онлайн приложения и рекламни материали.
===Отговорности
• Осигуряване на точност и приложимост на текста, като същевременно се гарантира запазване на авторското интересно и понякога персонализирано съдържание за целевите аудитории.
o Редактиране на документи за правопис, пунктуация, граматика, четливост, последователност и др. Преди публикуването им.
o Проверяване на текста и визуализация преди публикуването за правописни грешки, грешки при форматиране и др.
o Обсъжда с авторите промени в смисъла или други съществени промени.
o Участва и съдейства за срещите в организацията.
• Управление на вътрешни и външни автори в различните етапи на създаване на съдържание
• Подпомага разработването и поддържането на дигитален календар на редакциите, включващ вътрешни и външни кампании.
• Планиране / организиране - редакторът на съдържание дава приоритет и планира дейноста на екипната работа като използва времето ефективно. Многозадачност и управление на производството на съдържание - създаване, планиране и публикуване.
• Комуникира ясно и ефективно с членовете на екипа по цял свят.

===Изисквания

• Обширни познания и практически опит с голямо разнообразие от съдържание (напр. здравеопазване, строителство, финансови услуги, вътрешни бизнес комуникации, предложения, RFP, PowerPoint презентации, презентации на конференции, прессъобщения, маркетингови комуникации и др.).
• Изключителни умения за писане и редактиране
• Доказана способност за авторство на ясно, сбито и фокусирано върху клиента съдържание
• Изключителни граматични, комуникационни и писмени умения във всички форми на медиите
• Опитът с Wordpress е желателен, но не е задължителен
• Възможност за работа под напрежение и с минимален надзор.



=== Квалификации / Опит ===

• Владеене на английски език отлично.
• Бакалавърска степен (за предпочитане в сферата на маркетинг, журналистика, комуникации или английски)
• 5+ години опит в писането и редактирането на маркетингово съдържание
• Отлични умения за писане; идеалният кандидат е способен да пише творческо, чисто и изтънчено съдържание
• Добри комуникационни умения; идеалният кандидат може да се похвали с отлични писмени и устни комуникационни умения и работи добре в екипна среда
• Да могат да предоставят портфолио от неотдавнашни образци за писане и изготвяне на примерни задачи, подобни на нашите посочени изисквания за съдържание

=== Предимства / Как да кандидатствате / Заплата ===

- 100% дистанционна работа, работа по свой собствен график (изисква се няколко часа припокриване с EST часовата зона)
- Платен 10-дневен отпуск + национални празници (ограничен до 5 календарни дни годишно)
- Длъжност на пълно работно време, месечна заплата: $ 1,100.00
- За да кандидатствате, изпратете вашето CV и мотивационно писмо на английски език чрез бутона за кандидатсване или изпратете директно на hr-bulgaria@scalelab.ca




Изисквания към кандидата

Езикови познания:
Английски език

Трудов опит:
С професионален опит над 3 г.

Образование:
Бакалавър

Ние предлагаме

Вид заетост:
Пълен работен ден

Срок на заетост:
Постоянна

Договор:
Друг

Ниво в йерархията:
Студенти/Стажанти, Експертен персонал без ръководни функции, Средно управленско ниво, Висше управленско ниво

Трудово възнаграждение:

От 1800 до 2000 лева на месец

Категория:

Интернет
ИТ и Компютърни специалисти

Държава:

България

Населено място:

Гр. София

Адрес:

Дата:

23.07.2019

Организация:

Маркалар ЕООД
Фирма/Организация - Директно търсеща служители

Детайли за организацията:

Повече информация за Маркалар ЕООД може да получите ТУК

КАНДИДАТСТВАЙ