Назад

Специалист Наблюдение – Broadband and IP&MAN, NOC

Детайли

Описание

VIVACOM е лидер в предоставянето на съвременни телекомуникационни услуги, които отговарят на най-високите професионални стандарти - мобилни и фиксирани гласови услуги, оптичен интернет, цифрова телевизия, до индивидуални телекомуникационни решения, направени по поръчка на клиента.

ОТГОВОРНОСТИ

• Работи със специализирани системи за наблюдение на мрежата на Виваком
• Осигурява първо ниво на диагностика и техническа поддръжка
• Идентифицира и обработва събития, регистрира заявки в системите за повреди и следи процеса до окончателното решение на проблема
• Отговаря за диагностициране и анализ, разрешаване или ескалиране на инциденти следвайки инцидент мениджмънт процеса
• Определя сферата на въздействие при възникване на проблем
• Инициира проблем мениджмънт процес на база регистрирани аларми/инциденти
• Координира и подпомага служители от съответното звено при разрешаване на проблеми
• Осигурява поддържането на мрежовите ключови показатели (KPI) и качеството на услугите (SLA)в договорените норми
• Участва в развитието и внедряването на нови и подобряване на съществуващи системи за регистриране и обработка на инциденти

ИЗИСКВАНИЯ

• Висше техническо образование - степен Бакалавър/Магистър в сферата на телекомуникации или информационни технологии
• Познаване на съвременните мрежи – архитектура, елементи, интерфейси, протоколи и системи за сигурност, съответните услуги и системи за управлениеи наблюдение
• Познаване на различни видове оборудване в IP/MAN мрежа: Huawei, Alcatel, Cisco, добро ниво на познаване на различните видове мрежови протоколи: TCP/IP, OSI protocols, MPLS, IPSec, PPTP, L2TP, OSPF, BGP,DHCP, DNS, SIP, SNMP, SMTP, Telnet и др.
• Професионален опит в областта на управление и поддръжкана IP based networks или MSANs, DSLAMs, GPON, FTTB, IPTV
• Добро ниво на ползване на английски език /писмено и говоримо/ се счита за предимство
• Много добри компютърни умения – MS Office и работа със специализиран софтуер
• Работа на смени – 24/7
• Комуникативност и умения за работа в екип
• Проактивност и аналитичност
• Работа в динамична среда
• Способност за работа под напрежение
• Способност за бързо усвояване на знания

Начин на кандидатстване

• Професионално развитие в най-голямата и високо технологична телекомуникационна компания в България
• Обучение за придобиване на специфични познания и умения, свързани с работата и бъдещото развитие в компанията
• Много добри възможности за възнаграждение спрямо приноса и постигнатите резултати
• Разнообразни и конкурентни допълнителни придобивки

Начин на кандидатстване

Моля, натиснете бутон „Кандидатствай”, за да изпратите автобиография и мотивационно писмо за позицията не по-късно от 5 май 2021 г.
Само одобрените по документи кандидати ще бъдат поканени на интервю.

Изисквания към кандидата

Езикови познания:

Трудов опит:

Образование:
Бакалавър

Ние предлагаме

Вид заетост:
Пълен работен ден

Срок на заетост:
Постоянна

Договор:

Ниво в йерархията:

Категория:

Телекомуникации

Държава:

България

Населено място:

Гр. София

Адрес:

Цариградско шосе 115

Дата:

27.04.2021

Организация:

Vivacom
Фирма/Организация - Директно търсеща служители

Детайли за организацията:

Повече информация за Vivacom може да получите ТУК

КАНДИДАТСТВАЙ