Назад

1-во ниво Специалист техническа поддръжка с Немски език

Детайли

Описание

Местоположение: Home-Office (след първата седмица обучение в София)
Фирма: Apex HC

🎈 Специалисти техническа поддръжка на клиенти L1:
осигуряват техническа поддръжка на клиентите на нашия клиент (немска компания за компютърни технологии).

Той/Тя/Те ще диагностицират компютърни проблеми по телефона или дистанционно ще помагат на клиентите да решават хардуерни и софтуерни проблеми, възникнали в процеса на работа. За хардуерни проблеми изпращат поръчки, за да предоставят на клиентите професионални услуги на марката.

Трудов договор с Apex HC.

Изисквания:
Много добро владеене на немски език (min. B2, препоръчително С1)
Средно ниво на английски език, достатъчно за боравене със софтуерните инструменти (B1-B2)
Основни познания и интерес в областта на компютърните технологии – мрежови протоколи, операционни системи и др. Предходен опит в областта ще се счита за предимство.

Възнаграждение:
1000 лв. бонус при назначаване
До 3000 лв. брутна заплата
Дистанционна работа от вкъщи (след първата седмица на обучение на място)

Кандидатствайте и ще получите пълна информация за възможностите си в Apex Human Capital!

Всички кандидатури ще бъдат третирани като строго поверителни.
Ще се свържем само с одобрените кандидати

Изисквания към кандидата

Езикови познания:
Немски език

Трудов опит:

Образование:

Ние предлагаме

Вид заетост:
Пълен работен ден

Срок на заетост:
Постоянна

Договор:

Ниво в йерархията:
Административен персонал

Трудово възнаграждение:

От 2500 до 3000 лева на месец

Категория:

Телекомуникации
Aдминистративна дейност и продажби

Държава:

България

Населено място:

Гр. Сливен

Адрес:

София, ул. "Г.С. Раковски" 25

Дата:

30.12.2021

Организация:

Apex Human Capital Ltd.
Фирма/Организация - Директно търсеща служители

Детайли за организацията:

Повече информация за Apex Human Capital Ltd. може да получите ТУК

КАНДИДАТСТВАЙ