1-во ниво Специалист техническа поддръжка с Немски език
Детайли
Описание
Местоположение: Home-Office (след първата седмица обучение в София)Фирма: Apex HC
🎈 Специалисти техническа поддръжка на клиенти L1:
осигуряват техническа поддръжка на клиентите на нашия клиент (немска компания за компютърни технологии).
Той/Тя/Те ще диагностицират компютърни проблеми по телефона или дистанционно ще помагат на клиентите да решават хардуерни и софтуерни проблеми, възникнали в процеса на работа. За хардуерни проблеми изпращат поръчки, за да предоставят на клиентите професионални услуги на марката.
Трудов договор с Apex HC.
Изисквания:
Много добро владеене на немски език (min. B2, препоръчително С1)
Средно ниво на английски език, достатъчно за боравене със софтуерните инструменти (B1-B2)
Основни познания и интерес в областта на компютърните технологии – мрежови протоколи, операционни системи и др. Предходен опит в областта ще се счита за предимство.
Възнаграждение:
1000 лв. бонус при назначаване
До 3000 лв. брутна заплата
Дистанционна работа от вкъщи (след първата седмица на обучение на място)
Кандидатствайте и ще получите пълна информация за възможностите си в Apex Human Capital!
Всички кандидатури ще бъдат третирани като строго поверителни.
Ще се свържем само с одобрените кандидати
Изисквания към кандидата
Езикови познания:
Немски език
Трудов опит:
Образование:
Ние предлагаме
Вид заетост:
Пълен работен ден
Срок на заетост:
Постоянна
Договор:
Ниво в йерархията:
Административен персонал
Трудово възнаграждение:
От 2500 до 3000 лева на месец
Категория:
Телекомуникации
Aдминистративна дейност и продажби
Държава:
България
Населено място:
Гр. Сливен
Адрес:
София, ул. "Г.С. Раковски" 25
Дата:
30.12.2021
Организация:
Apex Human Capital Ltd.
Фирма/Организация - Директно търсеща служители
Детайли за организацията:
Повече информация за Apex Human Capital Ltd. може да получите ТУК