Назад

Системен администратор II степен - 2 бр.

Детайли

Описание

1 .Администрира сървърите на ДМОС, цялото комуникационно оборудване, всички персонални компютри и съответните периферни устройства, системите за електронна поща, използваните в ДМОС системи за управление на бази данни, приложни системи (АИСУДП), АИС на МВР.
2.Осигурява спазването на предписанията за правилна експлоатация на използваното системно и приложно програмно осигуряване.
3.Отговаря за инсталирането и нормалната работа на използваните системни и приложни програми.
4.Оказва съдействие на служителите в ДМОС при възникване на технически проблеми.
5.Оказва методическа помощ на служителите в ДМОС при работата им с АИС.
6.Да познава нормативната уредба, структурата, дейността, целите и функциите на МВР и на другите специализирани държавни и обществени органи за противодействие на международната престъпност:
7.Да познава основните работни документи за експлоатация на компютърна и комуникационна техника и периферни устройства;
8.Извършва хардуерна и софтуерна проверка за работоспособността на компютърното и комуникационно оборудване в ДМОС.
9.Извършва архивиране на данни (back-up) в различни системи в ДМОС (системата 1-24/7 в частта й електронна поща, системата за запис в сектор „Единен оперативен център и ЕТИАС“, системата за контрол на достъпа, системата за видеонаблюдение) и участва в процесите по възстановяване след авария.
10.Администрира комуникационното оборудване, собственост на Европол и националната част от мрежата на Европол разположена в ДМОС. Подпомага работата на отдалечените точки от мрежата на Европол, разположени в структури на МВР и външни организации, включени в тази мрежа.
11.Администрира системата за идентификация и управление на достъпите на потребителите на всички системи на Европол - офицерите за връзка, служителите от националните звена “Европол”, избрани служители от съответните компетентни органи, работещи по линия на Европол.
12.Администрира комуникационното оборудване, по линия на МОКП Интерпол и националната част от мрежата на НЦБ „Интерпол” в ДМОС.
13.Осигурява, обезпечава и следи за нормалното функциониране на канала за обмен на информация между задграничните представители на МВР в чужбина и структурите на МВР;
14.Администрира системата за контрол на достъпите, системата за видеонаблюдение и алармената система против проникване. Изготвя периодично анализ на регистрираното ползване на системата за контрол на достъпите до помещенията на ДМОС.
15.Следи за спазване дисциплината при работа с използваните операционни и приложни системи, определя и контролира спазването на правата за достъп.
16.Изготвя писма до ДКИС за създаване или прекратяване на правата за достъп до домейните mvr.bg и int.mvr.bg, както и правата до информационните системи на МВР.
17.Действа като регионален администратор на достъпите до домейните mvr.bg, int.mvr.bg и системите на МВР.
18.Изпълнява задълженията на регионален и домейн администратор на домейните BG и EUROPOLBG. Предоставя права на потребителите до ресурсите и услугите в домейните BG и EUROPOLBG въз основа на заповеди за достъп.
19.Администрира персоналните компютри в домейните BG и EUROPOLBG.
20.Осигурява и следи за актуализиране на антивирусната защита на всички използвани в ДМОС компютри, както и сигурността на АИС и мрежи.
21.Осъществява координация с ДКИС, както и с външни организации в изпълнение на договорите за поддръжка на техническото оборудване и ремонт на ползваната компютърна техника в ДМОС.
22.Съдейства и участва в различните форми на обучение, организирани от ДМОС, МВР. Интерпол, Европол и СИРЕНЕ.
23.Участва в разработване и придобиване на информационни средства за
автоматизация на управлението на АИФ.
24.Разяснява възможностите на АИФ и задълженията по захранването им и използването им от потребителите.
25.Следи за появата на нови технически и програмни средства, като изучава възможностите и пригодността им за приложение в практиката.
26.Непрекъснато актуализира знанията си, необходими за изпълнение на функционалните задължения.
27.Изпълнява и други задачи, възложени от служебното ръководство, в рамките на предоставените му правомощия и притежаваната квалификация.
28.Прилага и спазва изискванията за защита на класифицираната информация и на личните данни, свързани с дейността на дирекцията.
29.Спазва изискванията за опазване на служебната тайна по отношение на информацията, до която е имал достъп при изпълнение на служебните задължения.
30.Незабавно информира служителя по сигурността на информацията при настъпване на обстоятелства, свързани с нарушаване на изискванията за защита на класифицираната информация.
31. Периодично извършва профилактика на предоставената му техника, своевременното заявява необходимите консумативи, материали и резервни части пред прекия си ръководител.
32. Да има задълбочени познания по информационни технологии и телекомуникации, умения за работа с бази данни и системи за управление на бази данни.
33.Участва в провежданите обучения и мероприятия за повишаване на професионалната квалификация.
34.Участва в реализирането на проекти по фондове, програми и финансови инструменти финансирани от Европейския съюз, от други държави, международни институции, организации и двустранни програми.

Изисквания към кандидата

Езикови познания:
Английски език

Трудов опит:
С професионален опит над 3 г.

Образование:
Бакалавър

Профил:
по чл.42, ал.1, т.

Специални умения:
I.Минимални и специфични изисквания за длъжността: 1.Кандидатите да отговарят на изискванията по чл. 7 от ЗДСл; 2.Минимална образователно-квалификационна степен - бакалавър по чл. 42, ал. 1, т. 1, б. „б“ от Закона за висшето образование; 3.Минимален професионален опит - 3 години или минимален ранг - III младши; 4.Области на висшето образование - Социални, стопански и правни науки; Природни науки; Математика и информатика; Технически науки; Сигурност и отбрана. 5.Професионално направление - Обществени комуникации и информационни науки; Математика; Информатика и компютърни науки; Електротехника, електроника и автоматика; Комуникационна и компютърна техника; Национална сигурност. Военно дело; Машинно инженерство. Администрация и управление. 6.Да притежават или да получат разрешение за достъп до класифицирана информация до ниво на сигурност „Строго секретно“ но ЗЗКИ. Съгласно чл. 10д. ал. 4 от ЗДСл, актът за назначаване се издава в 14-дневен срок от получаването на разрешението за достъп, когато не е представен такъв документ. II.Начин за провеждане на конкурса: 1.Решаване на тест за познания от професионалната област на длъжността и относно администрацията, в която е конкурсната длъжност; 2.Интервю. III.Необходими документи за участие в конкурсната процедура: 1. Писмено заявление за участие в конкурса по образец, съгласно Приложение № 3 към чл. 17, ал. 2 от НПКПМДС; 2.Декларация по чл. 17. ал. 3, т. 1 от НПКПМДС; 3.Копия от документи за придобитата образователно-квалификационна степен, допълнителна квалификация и правоспособност, които се изискват за длъжността. Ако дипломата на кандидата за придобито в Република България образование е вписана в Регистъра на завършилите студенти и докторанти, в заявлението се посочват номер, дата и издател на дипломата, а ако документът за признаване на придобитото в чужбина образование е вписан в регистрите за академично признаване на Националния център за информация и документация, в заявлението се посочват номер, дата и издател на документа за признаване, като копие на диплома не се прилага; 4.Копие от документи, удостоверяващи продължителността и областта на професионалния опит; 5.Копие от други документи, свързани с изискванията за заемането на длъжността. Кандидатите следва да имат предвид обстоятелствата посочени в чл. 7, ал. 2 от ЗДСл, както и задължението им при класиране да представят необходимите документи за проучване и издаване на разрешение за достъп до класифицирана информация съгласно ЗЗКИ и Правилника за прилагане на ЗЗКИ. Българските граждани, които са преминали срочна служба в доброволния резерв по чл. 59, ал. 1 от Закона за резерва на въоръжените сили на Република България, се ползват с предимство при кандидатстване за работа в държавната администрация при постигнати равни крайни резултати от проведената процедура. IV.Място и срок за подаване на документите за участие: Подаването на заявлението и приложенията към него се извършва лично от всеки кандидат или чрез пълномощник. Документите може да се подават и по електронен път на електронен адрес: hr-dmos@mvr.bg. като в този случай заявлението по чл. 17, ал. 2 и декларацията по чл. 17, ал. 3, т. 1 от НПКПМДС следва да бъдат подписани от кандидата с електронен подпис. Срокът за подаване на документите е 14-дневен от датата на публикуване на обявлението за конкурса, в отдел „Правно обслужване и човешки ресурси“ при дирекция „Международно оперативно сътрудничество“ - МВР, с адрес: гр. София, бул. „Княгиня Мария Луиза” № 114-Б, всеки работен ден от 09,00 часа до 11.00 часа и от 14,00 часа до 16,00 часа. Телефон за информация 02 / 982-72-09;

Ние предлагаме

Вид заетост:
Пълен работен ден

Срок на заетост:
Постоянна

Договор:
Трудов безсрочен

Ниво в йерархията:
Експертен персонал без ръководни функции

Трудово възнаграждение:

От 780 до 2100 лева на месец

Категория:

ИТ и Компютърни специалисти

Държава:

България

Населено място:

Гр. София

Адрес:

Дата:

25.10.2023

Организация:

Дирикция международно оперативно сътрудничество
Фирма/Организация - Директно търсеща служители

Детайли за организацията:

Повече информация за Дирикция международно оперативно сътрудничество може да получите ТУК

КАНДИДАТСТВАЙ