Назад

Специалист обслужване на клиенти с английски език в гр.София (хибрид)

Детайли

Описание

ResultsCX е един от лидерите на пазара, предоставящи аутсорсинг услуги в сферата „Обслужване на клиенти“. Нашата дейност е насочена както към българския, така и към международния пазар. Към момента в ResultsCX работят над 1500 амбицирани служители и нашата цел е да се развиваме, следвайки най-новите тенденции в сектора.

Във връзка с разширяване на дейността ни, желаем да се срещнем с мотивирани и отговорни кандидати за позицията: „Специалист обслужване на клиенти с Aнглийски език в гр. София (хибрид/офис)“.

Обучението се провежда дистанционно, като след това се работи по хибриден модел - 1 ден/седмично работа от офис и максимум 4 дни дистанционно.

Отговорности:
Обработване на клиентски запитвания на Английски език по телефон.
Постигане на висока клиентска удовлетвореност, чрез фокус върху нуждите на клиентите и предлагане на най-доброто възможно решение.
Разрешаване на различни казуси.

Ние ти предлагаме:
Възможност да подобриш езиковите си умения.
Много добро възнаграждение, което включва брутна месечна заплата в размер на 1600 лв. по време на изпитателния период и 1800 лв. след изтичането му.
Възможност за допълнителен бонус на база индивидуално представяне, който влиза в сила веднага след първоначалният период на обучение - до 600 лв. бруто/месец.
Неограничен бонус при продажби, който може да бъде получен в допълнение към този за индивидуално представяне.
Изцяло платено обучение и въвеждане в работата.
Удобна офис сграда и работно пространство.
Възможност за израстване в личен и професионален план.
Допълнително здравно осигуряване.
Ваучери за храна и още много.
Ако позицията представлява интерес за теб, не се колебай да ни изпратиш своята автобиография!

Само одобрените по документи кандидати ще бъдат поканени на интервю.

Кандидатствай сега!

Изисквания към кандидата

Езикови познания:
Английски език

Трудов опит:

Образование:
Средно

Специални умения:
Ако ти: Имаш навършени 18 год. Притежаваш отлични комуникативни умения. Добро ниво на Английски език. Позитивен и отзивчив подход в начина на общуване; Умение за работа с клиенти в динамична среда и способност за работа в екип; Желание да учиш и да се развиваш. Предишен опит в сферата на обслужването на клиенти е желателен, но не и задължителен.

Ние предлагаме

Вид заетост:
Пълен работен ден

Срок на заетост:
Постоянна

Договор:
Трудов безсрочен

Ниво в йерархията:
Студенти/Стажанти, Неквалифициран персонал

Трудово възнаграждение:

От 1500 до 2000 лева на месец

Категория:

Интернет
Телекомуникации
Aдминистративна дейност и продажби

Държава:

България

Населено място:

Гр. София

Адрес:

гр. София, бул. Черни връх 51, Office X, ет. 7

Дата:

07.12.2023

Организация:

ResultsCX
Фирма/Организация - Директно търсеща служители

Детайли за организацията:

Повече информация за ResultsCX може да получите ТУК

КАНДИДАТСТВАЙ