Назад

Customer Support Specialist with Danish

Детайли

Описание

As a Customer Support with Danish, you will be part of a great team and will:


Help our users with any issues they might have via tickets or calls
Provide solutions to everyday device use questions on a case by case customer-oriented approach
Identify trending issues and bugs from users’ reported issues and communicate them to your supervision team
Work with a passionate team of customer-friendly colleagues from an international background.
Not bad, right?

What we expect from you:

Fluency in Danish language for daily communication with customers
Good command of English (B1 or similar) for training and internal communication
Basic understanding of iOS and Android OS use/features
Demonstrating empathy
Desire to help customers as best as possible and willing to contribute to the team’s success / be a team-player
Result-oriented with personal performance
Friendly and outgoing personality
Looking for a long-term employment.

Изисквания към кандидата

Езикови познания:
Английски език, Датски език

Трудов опит:
Без професионален опит

Образование:
Бакалавър

Ние предлагаме

Вид заетост:
Пълен работен ден

Срок на заетост:
Постоянна

Договор:
Трудов срочен

Ниво в йерархията:

Трудово възнаграждение:

От 2600 до 2600 лева на месец

Категория:

Телекомуникации

Държава:

България

Населено място:

Гр. София

Адрес:

Дата:

10.05.2024

Организация:

Cross Border Talents
Фирма/Организация - Директно търсеща служители

Детайли за организацията:

Повече информация за Cross Border Talents може да получите ТУК

КАНДИДАТСТВАЙ