Специалист Посрещане на клиенти, гр. Враца
Детайли
Описание
Основни задължения:Посрещане на клиентите, които посещават банковия офис и насочването им към съответните места за обслужване
Предоставяне на базова информация за предлаганите от Банката продукти и услуги, включително и оказване помощ на клиентите при използване на машините, устройствата и приложенията за електронно банкиране
Насочва клиентите към конкретен служител при необходимост от справка и/или подобна информация за продукт/услуга на банката
Предоставяне на рекламни материали и демонстриране на предимствата и възможностите на предлаганите услуги от Банката
Изпълняване на работните си задължения, използвайки съвременни устройства, комуникационни средства и технологии.
Изисквания за заемане на длъжността:
Образование – средно образование
Умения за комуникация с клиенти за идентифициране на техните потребности от финансови продукти/услуги
Много добра компютърна грамотност и познаване на мобилни приложения/социални мрежи;
Готовност за работа в динамична среда
За предимство ще се считат:
Познания в банковото дело и/или използване на електронно банкиране и системи за разплащания;
Владеене на чужд език.
Ние предлагаме:
Позитивна и динамична среда, ориентирана към резултатите и клиентската удовлетвореност
Ваучери за храна в размер на 200лв. на месец
Допълнително здравно осигуряване
Изгодни условия за жилищно и ипотечно кредитиране
Мултиспорт карта на преференциални цени
20+5 дни платен годишен отпуск;
Необходими документи за кандидатстване:
Актуална автобиография
Изисквания към кандидата
Езикови познания:
Трудов опит:
С професионален опит от 1 - 3г.
Образование:
Ние предлагаме
Вид заетост:
Непълен работен ден
Срок на заетост:
Стаж
Договор:
Ниво в йерархията:
Категория:
Банково дело
Държава:
България
Населено място:
Гр. Враца
Адрес:
ул. “Московска” 19, Централно управление
Дата:
02.01.2025
Организация:
Банка ДСК АД
Фирма/Организация - Директно търсеща служители
Детайли за организацията:
Повече информация за Банка ДСК АД може да получите ТУК