Специалист посрещане на клиенти, гр. Русе
Детайли
Описание
Основни задължения:Посреща клиентите и подпомага правилното им ориентиране към подходящ вид обслужване.
Дава информация и оказва помощ на клиентите включително чрез демонстрация на устройства АТМ, CDM и/или таблет, смарт телефон при използване на алтернативни канали за банкиране;
Предоставя рекламни материали и кратка информация за предлаганите продукти и услуги от Банката;
Стреми се към цялостно повишаване на клиентската удовлетвореност в поделението.
Изисквания за заемане на длъжността:
Образование – средно;
Професионален опит: предимство е трудов стаж в банкова или финансова;
Добра компютърна грамотност, умения за работа с таблет, смарт телефон;
Ползване на чужд език.
Ние предлагаме:
Работа във водеща финансова институция с изградени традиции и име на пазара;
Позитивна и динамична среда, ориентирана към резултатите и клиентската удовлетвореност;
Атрактивна и гъвкава схема на заплащане в зависимост от постигнатите резултати;
Възможност за професионално развитие.
Необходими документи за кандидатстване:
Мотивационно писмо;
Професионална автобиография /CV/ на български език.
Изисквания към кандидата
Езикови познания:
Трудов опит:
Образование:
Средно
Ние предлагаме
Вид заетост:
Срок на заетост:
Договор:
Ниво в йерархията:
Експертен персонал без ръководни функции
Категория:
Банково дело
Държава:
България
Населено място:
Гр. Русе
Адрес:
ул. “Московска” 19, Централно управление
Дата:
02.01.2025
Организация:
Банка ДСК АД
Фирма/Организация - Директно търсеща служители
Детайли за организацията:
Повече информация за Банка ДСК АД може да получите ТУК