Назад

Експерт- Развитие на пазари

Детайли

Описание

Търговска дирекция

Място на работа – сектор Редовни линии (пазари), отдел Приходи

Описание на длъжността
Отговорен за определен пазар:
1. Анализира моделите на резервации от страна на клиентите за минал период, за да разбере неочакваните вариации в клиентското поведение за нуждите на прогнозиране на търсенето и да идентифицира назряващи пазарни тенденции.
2. Анализира представянето, пазарния дял, капацитета и поведението на конкуренцията; изготвя прогнози за развитието на пазара. Активно участва в изготвянето на пазарни стратегии.
3. Работи с агенции и туроператори в България и чужбина като:
- осъществява ежедневен контакт, организира срещи, изготвя профили на агенциите, познава спецификата на дейността им.
- предлага схеми за стимулиране на продажбите на агенциите, подготвя, организира и проследява сключването на съответните споразумения.
- уведомява своевременно агенцииите за предстоящи промоции, промени в разписанието, нови честоти и дестинации.
- следи за групови запитвания, изготвя оферти за групови цени; договаря цени и условия за ползване на специални цени, блок места; изготвя договори за прилагането им.
4. Анализира месечните отчети за ключовите индикатори за представяне за назначените му пазари. Анализира и съпоставя резултати спрямо поставените пазарни цели; идентифицира и разрешава проблеми.
5. Участва в изготвяне на договори с други авиокомпании като проучва и предлага приложимите условия.

Изисквания:
• Образование и квалификация
- висше образование в сферата на Маркетинг и продажби, Туризъм, Икономика на Транспорта (Авиация);
- минимум три години опит в разработване и планиране на маркетингови стратегии, в налагане на нови продукти, пазарни анализи (за сериозно предимство ще се счита опит на сходна позиция в туристическия сектор);
- квалификация IATA UFTAA (предимство е да има диплома);
- умения за работа с резервационна система AMADEUS или други свързани с издаване на самолетни билети (e предимство);
- отлично владеене на английски език – писмено и говоримо. (За предимство ще се счита владеене на втори западен език и руски език);
- компютърна грамотност – Интернет, Е- mail, Word, Excel, Power Point

• Лични качества
- отлични аналитични, комуникативни и презентационни умения;
- умения за овладяване на ситуации, планиране и отчитане на дейността;
- умения за предаване на информация по ясен и точен начин;
- физическа и психическа устойчивост; наблюдателност;
- умение за работа в екип, организираност, инициативност, отговорност, лоялност;

Документи – молба и CV могат да се подават на jobs@air.bg или в сектор „Персонал“, административна сграда,бул.“Брюксел“1, ет.10,ст.1 в приемното време : 11.00-12.00 или 15.00-16.00

Краен срок за подаване на документи: 24.03.2017г. вкл.

Изисквания към кандидата

Езикови познания:
Английски език

Трудов опит:
С професионален опит над 3 г.

Образование:

Ние предлагаме

Вид заетост:
Пълен работен ден

Срок на заетост:
Постоянна

Договор:
Трудов безсрочен

Ниво в йерархията:
Експертен персонал без ръководни функции

Категория:

Мениджмънт, бизнес развитие

Държава:

България

Населено място:

Гр. София

Адрес:

София,бул. Брюксел 1

Дата:

21.02.2017

Организация:

България ЕР АД
Фирма/Организация - Директно търсеща служители

Детайли за организацията:

Повече информация за България ЕР АД може да получите ТУК

КАНДИДАТСТВАЙ