Назад

Бизнес Сегмент Мениджър

Детайли

Описание

Основните отговорности на позицията Бизнес Сегмент Мениджър ще включват развитие на бизнеса на компанията, подобряване лоялността на клиентите и подпомагане продажбата на нови и съществуващи продукти/ услуги. Служителят на тази позиция ще участва при създаването и имплементацията на стратегическите бизнес планове, идентифицира позиционирането на компанията на пазара и сред конкурентите, и ще предлага устойчиви решения за развитието на бизнеса.

Отговорности:
• Разработва продуктова стратегия и планове на база опит, пазарни познания, тенденции, клиентски нужди;
• Идентифицира възможности за нови продукти или пазарни ниши, промяна на съществуващите продукти, разработва стратегии за позициониране на продуктите и маркетинг програми;
• Идентифицира пазара и конкурентните тенденции, които оказват влияние на бизнеса, и имплементира тези, които могат да се приложат като възможности за раширяване на дейността на компанията;
• Проектира Go-To-пазарни стратегии за въвеждането на нови продукти. Имплементира нови продукти в компанията и разработва тест сценарии при въвеждането им;
• Мониторинг на продажбите на съществуващите продукти в компанията;
• Насочва вътрешни и външни ресурси, с цел предоставяне на интегрирани маркетингови програми, рекламни кампании, продажбени стимули и обучения;
• Отговаря за програмите, свързани с удовлетвореността на клиентите – с цел да се гарантира трайна и устойчива подкрепа на увеличаване и поддържане на активното клиентско портфолио.

Изисквания за позицията:
• 2 години опит в развитие и управление на продуктово и клиентско портфолио или друга подходяща позиция свързана с разработване и управление на кредитни продукти;
• Силни аналитични умения;
• Отлични комуникативни способности, добри презентационни умения;
• Ориентиран към постигане на резултати;
• Умения за работа по няколко задачи едновременно, както и стремеж за справяне с крайни срокове;
• Бакалавърска степен;
• Добро владеене на английски език;
• Отлична работа с Microsoft Office: Word, Excel, PowerPoint, Microsoft Project.

Компанията предлага:
• Атрактивен социален пакет;
• Вътрешно фирмени обучения;
• Работа в бързо развиваща се международна компания;
• Приятна работна атмосфера.

В случай, че позицията представлява интерес за вас, моля да изпратите автобиография, като посочите позицията, за която кандидатствате.

Изисквания към кандидата

Езикови познания:
Английски език

Трудов опит:
С професионален опит от 1 - 3г.

Образование:
Бакалавър

Профил:

Ние предлагаме

Вид заетост:
Пълен работен ден

Срок на заетост:
Постоянна

Договор:
Трудов безсрочен

Ниво в йерархията:
Средно управленско ниво

Категория:

Мениджмънт, бизнес развитие

Държава:

България

Населено място:

Гр. София

Адрес:

бул. "България" №49, бл.53Е, вх.В

Дата:

01.02.2017

Организация:

ПРОФИ КРЕДИТ България ЕООД
Фирма/Организация - Директно търсеща служители

Детайли за организацията:

Повече информация за ПРОФИ КРЕДИТ България ЕООД може да получите ТУК

КАНДИДАТСТВАЙ