Стажант маркетингови проучвания
Описание
Описание на позицията:- Позицията по маркетинг е ориентирана изцяло към практическата част на маркетинговите изследвания в различни сфери на икономиката и други отрасли. Практиката има за цел да изгради умения за проектиране и провеждане на маркетингови проучвания, за разработване на маркетингови стратегии, техники и практики за навлизане на пазара, за стабилизиране и разширяване на пазарни позиции.
Необходими знания:
- Базови познания в областта на маркетинга
Необходими умения - технически, езикови, социални, организационни, специализирани и други
- Способност за логическо мислене.
- Способност за работа в екип.
- Способност за самостоятелно търсене на информация и натрупване на допълнителни знания.
- Основни способност за анализиране, моделиране и прогнозиране на икономически процеси и явления.
- Умения за комуникации
- Позитивна нагласа и желание за работа в динамична среда
Необходими качества и други изисквания към студентите:
- Положително отношение към работата и взаимодействието с колегите по време на общата им екипна работа
- Желание за усвояване на нови знания и умения
Условия на работа:
Работното време е от 09:00ч. – 17:00ч.
Задачи, които ще изпълнява студентът:
- Предварително проучване на сферата
- Проучване на научната литература, свързана с целите на проучването
- Консултация със специалист
- Измерване на факти и данни свързани с проучването
- Формиране на хипотези и индикатори свързани с проучването
- Сравнение на наличната информация
- Сравнение на наличната информация – пряко
- Сравнение на наличната информация - вторичен анализ
- Изясняване на необходимостта от допълнителна информация. Събеседване на екипа по отношение на работата свързана с проучването.
- Обработка на събраната информация от проучването и прилагането му в реална среда.
- Всеки практикант участвал в стажа и съдействал за проучването, ще представи своята гледна точка, като сподели личен опит от практическата подготовка и даде обратна връзка, както на колегите си, така и на менторите по програмата. Ще сподели пред целия колектив за своите трудности и усещания по време на работата свързана с маркетинговото проучване.
Знания и умения, които се очаква да развие в практическото обучение:
- Практически умения за осъществяване на маркетингови проучвания практически умения за интерактивни методи на преподаване
- Практически умения за работа в екип и динамична среда
Очаквани резултати от практическото обучение:
- Всеки практикант участвал в стажа и съдействал за проучването, ще представи своята гледна точка, като сподели личен опит от практическата подготовка и даде обратна връзка, както на колегите си, така и на менторите по програмата.
- Ще сподели пред целия колектив за своите трудности и усещания по време на работата свързана с маркетинговото проучване.
- Успешно преминалите практика студенти, ще бъдат наградени със сертификат.
* Стажът е по проект "Студентски практики" към МОН
Изисквания към кандидата
Езикови познания:
Трудов опит:
Стажант
Образование:
Специални умения:
Не се изискват.
Ние предлагаме
Вид заетост:
Непълен работен ден
Срок на заетост:
Стаж
Договор:
Друг
Ниво в йерархията:
Студенти/Стажанти
Трудово възнаграждение:
От 480 до 480 лева на месец
Категория:
Маркетинг
Държава:
България
Населено място:
Гр. Пловдив
Адрес:
ул."Константин Фотинов" 15
Дата:
20.02.2017
Организация:
Сдружение Център"Образование за демокрация"
Фирма/Организация - Директно търсеща служители
Детайли за организацията:
Повече информация за Сдружение Център"Образование за демокрация" може да получите ТУК