Назад

Стажант Бизнес развитие

Детайли

Описание

Ние в HRS вярваме, че подходящата работа може да преобрази живота на човека, а правилният човек може да промени бизнеса. Отдадени сме на това да свързваме нашите кандидати с подходящата за тях работа.

Благодарение на успешното ни представяне, имаме честта да бъдем сочени за най-бързо развиващата се българска компания в областта на човешките ресурси на българския пазар. Ние сме партньори в областта на „Подбор на персонал“ на световни имена като Shell, DHL, Coca Cola и други, което дава възможност на HRS да трупа опит и ноу-хау от най-добрите в бизнеса.

В момента нашият отдел „Продажби“ търси своята нова търговска звезда. Ако сте готови да се потопите в света на корпоративните продажби и ако искате да се учите от най-добрите в областта, тогава вие сте точният човек за нас!

Вашите задачи и отговорности ще бъдат свързани с:

Комуникация с клиенти:

•Да участвате в разработването на стратегия за привличане на нови и задържане на настоящите клиенти на HRS Bulgaria;
•Да осъществявате контакт с потенциални клиенти с цел представяне на компанията и насрочване на среща;
•Да общувате интензивно с клиенти по телефон или електронна поща във връзка с предстоящи или стартирали проекти.

Организация на търговската дейност:

•Изготвяне на оферти или създаване на договори за сътрудничество и партньорство в съответствие с договорените условия с клиентите;
•Проследяване на потоци на плащания с цел организиране и координиране на коректни взаимоотношения с клиентите на HRS Bulgaria;
•Проучване на пазара и конкуренцията с цел откриване на канали за подходящи потенциални клиенти;
•Работа в екип с нашия Мениджър Бизнес Развитие, по отношение на организиране или финализиране на нови успешни за компанията проекти и кампании.

Какво означава да станете част от нашия екип:

•Възможност да получите безценни знания и умения в B2B продажбите от доказани професионалисти;
•При добри показани резултати - скоростно израстване и мотивационно възнаграждение;
•Отлични условия на труд;
•Работа в добра атмосфера с млади и динамични професионалисти;
•Възможност за работа с водещи фирми от всички области на пазара на труда в България.

Нашият идеален кандидат е:

•Завършил университет;
•Препоръчителен е опит в търговска сфера;
•С отлично владеене на английски език;
•С отлични MS Office умения, по-специално с MS Excel и MS Power Point;
•С търговски качества и умения за водене на преговори;
•Самомотивиращ се, дисциплиниран, ориентиран към резултатите и комуникативен;

Вие ли сте нашата следваща търговска звезда? Ако да, очакваме Вашето CV!
Само предварително одобрени кандидати ще бъдат поканени на интервю.

Всички данни, предоставени от Вас, са защитени по смисъла на ЗЗЛД и ще бъдат използвани единствено за целите на настоящия подбор.

HRS Bulgaria притежава лиценз от Националната Агенция по Заетостта с № 1510/14.09.2012 валиден до 14.09.2017

Изисквания към кандидата

Езикови познания:
Английски език

Трудов опит:

Образование:

Ние предлагаме

Вид заетост:
Пълен работен ден

Срок на заетост:
Постоянна

Договор:

Ниво в йерархията:

Категория:

Мениджмънт, бизнес развитие

Държава:

България

Населено място:

Гр. София

Адрес:

София, ул. Юнак 11-13

Дата:

19.06.2017

Организация:

ЕЙЧ АР ЕС България ООД
Агенция за подбор на персонал

Детайли за организацията:

Повече информация за ЕЙЧ АР ЕС България ООД може да получите ТУК

КАНДИДАТСТВАЙ