Назад

Администратор онлайн магазин

Детайли

Описание

Ние сме бързо развиваща се фирма предлагаща арт мебели и декорация за дома онлайн и в няколко физически обекта. Търсим мотивиран човек, който да допълни нашия екип в централния ни шоурум. За нас са важни добрите и дългосрочни работни отношения.

Основни задължения:
Администриране и поддръжка на онлайн магазин (OpenCart), която включва:
- Aдминистрация на новите артикули- превеждане от английски на български език на артикули, влизащи чрез продуктов feed
- Работа със складовия модул на платформата
- Следене на поръчките в онлайн магазина и сътрудничество с колегите, които изпълняват поръчките в обектите
- Следене на клиенти, управление на бонуси и активни промоционални кампании
- Следене на цените и поведението на конкурентите
- Комуникация с партньори и фирми, извършващи външни услуги за бизнеса
(главnо по имейл и телефон)
- Следене и поддържане на социалните профили на бранда - кооперация в маркетинг дейностите на фирмата


При допълнителни компетентности на служителя, свързани с програмирането, SEO, хардуерни познания и други сфери, свързани с дейността на бизнеса, и желание за допълнителен труд и заплащане, може да изпълняват и допълнителни задачи.


Изисквания:
- Висше образование в сферата на маркетинг, информатика,икономика или опит на подобна позиция / работа със софтуер за администриране на онлайн магазини и складови наличности
- Владеене на Английски (писмено и говоримо)
- Отлична компютърна грамотност
- Работа с програми за успешно изпълнение на поставяните задачи ( задължителен MS Office)
- Умения за организиране на труда
- Способност за работа в екип и желание за развитие

За предимства се считат:
- Познания за Google AdWords; Facebook Advertising;
- Опит в работата със социални мрежи;
- Опит в търговията по Интернет;
- Компетентности в Adobe products, Web Design, Google Services, Photoshop (или друг алтернативен софтуер)
- Познания в сферата на брандирането и корпоративната идентичност
- Творчески заложби и креативно мислене;коректност и лоялност


Ако виждате себе си на тази позиция, ние ще Ви предложим всички материални, технически и човешки ресурси, за да растем заедно, а именно:
- Трудов договор и добро заплащане
-Нормален работен ден, с възможност за допълнителна работа и допълнително заплащане
-Обучение по методите, с които фирмата работи и с компютърните програми, които използваме
-Благоприятна среда от мотивирани хора, които винаги ще са Ви на помощ
-Възможност за проявява на креативност, самоинициатива и творчество
-Безопасна работна среда
-Дългосрочна заетост
-Коректност

Ако желаете повече информация за нашата дейност или имате въпроси относно длъжността, не се колебайте да се свържете с нас. Одобрените кандидати ще бъдат поканени на интервю.

Изисквания към кандидата

Езикови познания:
Английски език

Трудов опит:
С професионален опит от 1 - 3г.

Образование:

Ние предлагаме

Вид заетост:
Пълен работен ден

Срок на заетост:
Постоянна

Договор:
Трудов безсрочен

Ниво в йерархията:
Административен персонал, Експертен персонал без ръководни функции

Категория:

Търговия - уеб сайт

Държава:

България

Населено място:

Гр. София

Адрес:

Дата:

26.06.2017

Организация:

ЕНАРТ-БГ ЕООД
Фирма/Организация - Директно търсеща служители

Детайли за организацията:

Повече информация за ЕНАРТ-БГ ЕООД може да получите ТУК

КАНДИДАТСТВАЙ